//
کدخبر: ۳۴۱۳۵۸ //

امکان باز کردن قفل آیفون بدون برداشتن ماسک

به روزرسانی نرم افزاری جدید اپل به کاربران آیفون امکان می دهد بدون برداشتن ماسک، قفل گوشی خود را با استفاده از قابلیت فیس آی دی (تشخیص چهره) باز کنند.

امکان باز کردن قفل آیفون بدون برداشتن ماسک
به گزارش فرتاک نیوز،

قابلیت فیس آی دی به روز شده احتمالا در دستگاه های آیفون و آی پد کار می کند و در نسخه iOS ۱۵.۴ که در نیمه اول ماه مارس منتشر خواهد شد، قرار خواهد داشت.

انتظار می رود نرم افزار جدید قابلیت "یونیورسال کنترل" را هم دربرداشته باشد که به کاربران اجازه می دهد دستگاه های متعدد شامل آی پد و مک را به صورت یکجا مدیریت کنند.

سیستم تشخیص چهره سه بعدی اپل در سال ۲۰۱۷ به شکل یک قابلیت در آیفون ایکس عرضه شد اما پس از شیوع جهانی پاندمی ویروس کرونا در سال ۲۰۲۰، به دردسر تبدیل شد زیرا کاربران ناچار بودند برای باز کردن قفل آیفون خود، ماسکشان را بردارند.

یک راهکار موقت در سال گذشته از طریق یک به روزرسانی نرم افزاری عرضه شد و به کاربران اپل واچ اجازه داد حتی وقتی ماسک یا عینک دارند، به گوشی خود دسترسی پیدا کنند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، انتظار می رود اپل اوایل مارس آیفون ارزان قیمت جدید و آی پد به روز شده ای را معرفی کند. پس از آن در اواسط امسال محصولات جدید این شرکت شامل رایانه های رومیزی جدید آی مک و مک پرو، مک بوک ایر بازطراحی شده، مدل ارزان قیمت مک بوک پرو، سه مدل ساعت اپل، آیفون ۱۴ و ایرپاد رونمایی خواهند شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۱۳۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان