//
کدخبر: ۳۴۰۳۲ //

اقدام نوجوان برزیلی خانواده‌اش را شوکه کرد! +تصاویر

صورت غمگین و ناراحت پسرک، نشان از پشیمانی و حال بد او داشت.

به گزارش فرتاک نیوز، خانواده یک نوجوان برزیلی از مردی که روی صورت پسرشان خالکوبی وحشتناکی انجام داده بود، شکایت کردند. این پسر 17 ساله که چندی پیش به علت سرقت دوچرخه، دستگیر شده بود پس از رهایی دچار عذاب وجدانی  شدید می‌شود.

 

 

احساس ندامت و پشیمانی پسرک، هنگام اطلاع از معلولیت صاحب دوچرخه شدت زیادی گرفت؛ او دوچرخه مردی را دزدیده بود که تنها با یک پا زندگی می‌کرد، حس گناه او تا جایی پیش می‌رود که نوجوان برای رهایی از عذاب وجدان خود دست به کاری تلخ می زند.
 
 او از مردی که در همسایگی آنها کار خالکوبی انجام می داد خواست تا  برای تنبیه تمام عمر، عبارتی را روی پیشانی او هک کند؛ عبارتی به زبان پرتغالی و با این کلمات؛ من یک دزد و  بازنده‌ هستم. او از تمام مراحل دردناک خالکوبی بصورت آنلاین فیلم گرفته و در فضای مجازی به اشتراک می‌گذارد.

 

 

پس از انتشار فیلم، خانواده در شوکی عمیق فرو رفته اند. پسرک تا کنون به خانه باز نگشته و اطرافیان به شدت نگران او هستند. حالا کاربران فضای مجازی با ارسال پیام، این کار احمقانه را نقطه ای سیاه در همه زندگی او دانسته‌اند، برخی هم خواستار بازگشت او هستند و از جمع کردن پول کافی برای پاک کردن عبارات از پیشانی او خبر داده و گفته‌اند فقط کافی است به جمع خانواده ات بازگردی. پلیس اما به دنبال تتوکار ظالمی است که این عمل قبیح و وحشیانه را انجام داده است.

 

 

 

 
دزدی که بدترین شکل ممکن خود را شکنجه کرد+ تصاویر
 
 دزدی که بدترین شکل ممکن خود را شکنجه کرد+ تصاویر
 
 
 
دزدی که بدترین شکل ممکن خود را شکنجه کرد+ تصاویر
 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۰۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان