//
کدخبر: ۳۲۶۷۶۵ //

تغییرات جدید در اینستاگرام؛ حذف ویدئوهای IGTV

اینستاگرام رسما اعلام کرده که ویدئویهای عادی یک دقیقه ای را با ویدئوهای IGTV که می توانند تا ۶۰ دقیقه باشند در هم ادغام می کند و حالا همگی Instagram Video نامیده می شوند و دیگر چیزی به نام IGTV نخواهیم داشت.

تغییرات جدید در اینستاگرام؛ حذف ویدئوهای IGTV
به گزارش فرتاک نیوز،

اینستاگرام به یکی از شبکه های مجازی همیشگی در زندگی روزمره انسان تبدیل شده است. کاربردهای اینستاگرام بسیار زیاد است به ویژه که محل کسب و کار بسیاری از افراد در جهان از طریق همین اینستاگرام است. تغییرات جدید اینستاگرام در راه است. در ادامه با جزئیات این تغییرات اینستاگرام آشنا شوید.

IGTV از اینستاگرام حذف می شود

فرمت IGTV در اینستاگرام که قرار بود رقیب یوتوب باشه، انچنان که این شرکت انتظار داشت، رشد نکرد و کم کم از صفحه اصلی اینستاگرام حذف شد و اسم اون روز به روز مخفی تر شد تا اینکه حالا اینستاگرام دو فرمت ویدیویش رو در هم ادغام کرده و دیگه اثری از IGTV نخواهد بود.  

با این اقدام کاربران دیگر نیازی ندارند ویدیوهای کوتاه و بلندشان را با مسیرهای مختلف آپلود کنند بلکه حالا همه ویدیوهای اینستاگرام مثل پست عادی قابل آپلود کردن است. علاوه بر این کاربران می توانند ویدئوهای طولانی را ببرند، پیج ها را روی آنها تگ کنند و روی آنها فیلتر اعمال کنند. ویدئوهای کوتاه اینستاگرام کماکان مثل قبل دیده می شوند ولی ویدئوهای بلند ۶۰ ثانیه اول آنها در فید اینستاگرام دیده می شود و ادامه ویدئو در محیطی مشابه ریلز اینستاگرام قابل دیدن است. در این محیط همچنین کاربران با اسکرول به بالا می توانند ویدئوهای مشابه را ببینند.

اینستاگرام همچنین یک تب جدید به پیج ها اضافه کرده که همه ویدئوهای آن پیج یعنی ویدئوهای کوتاه، بلند و لایو استریم ها را در کنار هم نشان می دهد اما ریلز کماکان از Instagram Video مستقل است و این دو فرمت همچنان در کنار هم در اینستاگرام به فعالیت شان ادامه می دهند.

این تغییر از امروز برای کاربران iOS و اندروید عرضه شده و به تدریج برای همه کاربران فعال خواهد شد.

علت قطع اینستاگرام و قطع واتساپ | اطلاعات شما لورفته؟

اطلاعات محرمانه ۱.۵ میلیارد توسط هکرها به فروش گذاشته شده است.ساعتی قبل خبری درباره هک شدن فیس بوک، اینستاگرام و واتس آپ منتشر شد. رسانه‌های جهانی روز دوشنبه اعلام کردند پس از گذشت ۴ ساعت از اختلال در خدمات رسانی شرکت فیسبوک، مارک زاکربرگ رییس این شرکت ۷ میلیارد دلار از ثروت خود را از دست داده است و همزمان نیز داده‌های یک و نیم میلیارد کاربر فیسبوک در اینترنت به فروش گذاشته شده است.

ارزش سهام غول‌های فن آوری آمریکایی همچنان درحال سقوط است. بنابر گزارشات، کارمندان فیس بوک حتی قادر به ورود به ساختمان نیستند و دلیل آن وجود اختلال در کارت‌های سازمانی اعلام شده است. این رسانه روسی همچنین در توییتی اعلام کرد اطلاعات خصوصی بیش از ۱.۵میلیارد کاربر فیس بوک توسط هکرها برای فروش عرضه شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۶۷۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان