//
کدخبر: ۱۴۴۹۲ //

روحانی چقدر حقوق می‌گیرد؟

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه مصوبه مجلس در مورد سقف حقوق مدیران توسط مجمع رد شده است توضیحاتی در خصوص حقوق رئیس جمهور داد.

روحانی چقدر حقوق می‌گیرد؟

به گزارش فرتاک نیوز، ، حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم با اشاره به مصوبه مجلس برای سقف حقوق مدیران گفت: مجمع این مصوبه را رد و نظر شورای نگهبان را تایید کرد وسقف حقوقی که قبلا اعلام شده بود منتفی شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه دولت مصوبه ای دارد که طبعا آن مصوبه مبنا قرارخواهد گرفت، اظهار داشت: بر اساس مصوبه دولت سقف حقوق مدیران کشور زیر 10 میلیون تومان است که برای رئیس جمهور 9 میلیون و 500 هزار تومان مشخص شده است.

مصباحی مقدم با  تاکید بر اینکه این مصوبه در مورد وزرا و مدیران هم صادق است، بیان داشت: آنچه که مهم است مصوبات هیئت دولت است که باید مبنا قرار بگیرد چون بین مجلس و شورای نگهبان اختلاف وجود داشت.

وی با بیان اینکه حقوق کسانی که در مناطق سخت و محروم خدمت می کنند بر مبنای مصوبه دولت افزایش پیدا خواهد کرد، عنوان کرد: در حال حاضر آنچه که به عنوان برنامه ششم مصوبه مجلس بوده رد شده و آنچه که دولت تصویب کرده اجرا می شود مگر این که بعدها قانون جدید بیاید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۴۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان