//
کدخبر: ۱۳۵۶ //

ترامپ، دربه‌در به دنبال "یک" خوانندۀ معروف!

دونالد ترامپ برای یافتنِ خواننده‌ای سرشناس جهت اجرا در مراسم تصدی ریاست جمهوری آمریکا، به بن بست خورده است.

ترامپ، دربه‌در به دنبال "یک" خوانندۀ معروف!

 دو خواننده به نامهای "شارلوت چرچ" و "ربکا فرگوسن" در دو بیانیۀ جداگانه به درخواست ستاد برنامه ریزی دونالد ترامپ برای خوانندگی در مراسم تصدی ریاست جمهوری آمریکا در 20 ژانویه پاسخ منفی دادند.

این بیانیه ها پس از آن صادر شد که دیگر چهره های سرشناس هنری از جمله "التون جان" نیز از حضور در مراسم تصدی ریاست جمهوری دونالد ترامپ سر باز زدند.

چرچ، در پیامی توهین آمیز روی صفحۀ تویتر خود خطاب به ترامپ نوشت: تیمِ تو از من خواست در مراسم تصدی ریاست جمهوری برای تو ترانه بخوانم، اما جست وجویی ساده در اینترنت کافی است تا مشخص شود که تو مستبدی بیش نیستی، بنابراین خداحافظ!"

فرگسون نیز که در برنامۀ استعدادیابی معروفِ "اکس فاکتور" در سال 2010، با کسب رتبۀ دوم به شهرت رسیده بود، روز سه شنبه اعلام کرد که حاضر نیست برای ترامپ ترانه بخواند، زیرا ترانه ای که مدنظر اوست، مدنظر برگزار کنندگان مراسم نیست.

ترانۀ مدنظر فرگوسون ترانه ای ضد تبعیض نژادی است، این در حالی است که ترامپ به سبب تهدید به منع مسلمانان از ورود به آمریکا و دیوار کشیدن در مرزهای مکزیک و تایید قتل سیاه پوستان به دست عناصر پلیس، معروف است.

هافینگتون پست عربی به نقل از رسانه های آمریکایی خاطر نشان کرد که کمیتۀ برگزاری مراسم تصدی ریاست جمهوری، در یافتن ستاره ای بزرگ برای خوانندگی در این مراسم، به مشکل خورده است.

برای مراسم تصدی ریاست جمهوری باراک اوباما در سال 2008، اریتا فرانکلین و در سال 2012، بیانسه خوانندگی کردند.

 

 

منبع: افکار نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان