//
کدخبر: ۳۵۱۳۶۱ //

درگیری تکاوران پلیس سیستان و بلوچستان با قاچاقچیان/ بیش از یک تن مواد مخدر کشف شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و 160 کیلو مواد افیونی در درگیری تکاوران پلیس استان با قاچاقچیان مسلح در شهرستان سراوان خبر داد.

درگیری تکاوران پلیس سیستان و بلوچستان با قاچاقچیان/ بیش از یک تن مواد مخدر کشف شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سردار احمد طاهری اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی خود، اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی که قصد انتقال محموله بزرگ مواد مخدر از شهرستان سراوان به عمق کشور را داشتند شناسایی کرده و انهدام این باند را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این رابطه عصر دیروز تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در قالب چند تیم عملیاتی با کنترل و رصد مسیر حرکت قاچاقچیان، اعضای این باند مسلح را که با یک دستگاه وانت تویوتا، چهار دستگاه پژو 405 و دو دستگاه زانتیا، در حال جابه جایی محموله مواد مخدر در محور "گلشن"- سراوان بودند، رویت و به آنها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ که خود را در محاصره مأموران انتظامی دیدند بدون توجه به ایست پلیس، شروع به تیراندازی به سمت خودرو های انتظامی کرده و قصد متواری شدن از محل را داشتند.

وی بیان کرد: جان بر کفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در این عملیات در عکس‌العملی سریع و با آتش پرحجم خود خودروهای قاچاقچیان را زمین‌گیر کرده و ضمن دستگیری هشت سوداگر مرگ، در بازرسی از خودروهای توقیفی از آنها یک تن و 160کیلو و 600 گرم مواد افیونی را شامل یک تن و 65 کیلو و 280 گرم تریاک و 95 کیلو و 320 گرم حشیش کشف کردند.

سردار طاهری با اشاره به اینکه در این عملیات دو قبضه سلاح کلاش به همراه 67 تیر جنگی از قاچاقچیان کشف شد، خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۱۳۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان