//
کدخبر: ۹۷۵۷۳ //

خبر خوش دولت برای ته لنجی‌ها

رییس دفتر رییس جمهور گفت: کارخوب امروز هیات دولت برای ته لنجی ها و کوله بری بود که بحث مفصلی برای ساماندهی آنها انجام شد.

خبر خوش دولت برای ته لنجی‌ها
به گزارش فرتاک نیوز،

 «محمود واعظی»، رییس دفتر رییس جمهور، در حاشیه هیات دولت در جمع خبرنگاران در خصوص "مشکل کامیون داران" گفت: در بخشی از جلسه گزارشی درباره اقداماتی که در این رابطه انجام شده، ارائه گردید. وزیر کار جلسه ای با انجمن های مربوط به کامیونداران داشته و جلسه ای نیز در وزارت صنعت، معدن و تجارت برای تامین لوازم و قطعات مورد نیاز کامیونداران تشکیل شده و تلاش می شود مساعدت های لازم به این قشر زحمتکش بشود.

واعظی در خصوص ادعای برخی مبنی بر لابی دولت بر کاستن امضا برای سوال از رییس جمهور گفت: کاری بی سابقه در مجلس شروع شده است و این کار مبنای حقوقی هم ندارد. نامه ای به اقای  لاریجانی نوشتیم که موضوعاتی که در دولت، وزرا متولی آن هستند باید از خود آنها سوال شود یا موضوعاتی که یک بار سوال شد و از حد نصاب افتاد، اینکه دوباره به ادبیاتی دیگر مطرح و یا به زبان دیگر غیر وقت گرفتن دولتی ها و مجلسی ها هیچ تاثیری نخواهد داشت.

او ادامه داد: گروه محدودی به دلیل رفاقت، نمایندگان را برای امضا جمع می کنند که البته این حق آنها است. ما نمی توانیم بگوییم چرا شما این کار می کنید، این حق هم برای دولت است که توجیح کند و با کسانی که اطلاعات درست به دستشان نرسیده است صحبت کند که امضایشان را پس بگیرند. هم انها به وظیفه خود عمل می کنند هم ما به وظیفه خود عمل می کنیم. فکر می کنم این کار، کار درستی نیست. این اقدام یک وقت گیری برای هدفی که نمی دانیم، است.

واعظی در خصوص مصوبه امروز هیات دولت بیان کرد: کارخوب امروز هیات دولت برای ته لنجی ها و کوله بری بود که بحث مفصلی برای ساماندهی آنها انجام شد. از نظر ما کاری که براساس مصوبه دولت باشد قاچاق نیست اما چون از چارچوب خارج شد آن را ساماندهی کردیم. اما بالاخره این مساله گاهی از چارچوب خارج شده بود که در جلسه امروز ساماندهی شد تا عزیزانی که در مرز و سواحل کشور از این طریق امرار معاش می کنند، بتوانند از آن بهره مند باشند.

او در خصوص گزارش مدیران دوتابعیتی دولت گفت: دوتابعیتی را باید تعریف کرد. کسی که دو گذر نامه دارد یک معنایی دارد و کسی که کارت اقامت از یک کشوری بطور موقت دارد، این هم در هیج جای دنیا به عنوان دوتابعیتی تلقی نمی شود. همیشه گفتیم اگر اسمی از دوتابعیتی ها وجود دارد به دولت داده شود و ما بلافاصله اقدام خواهیم کرد. اگر هم خودمان متوجه شویم اعلام می کنیم تا به الان لیستی به ما داده نشده است؛ البته ما وزارت اطلاعات را مامور کردیم اگر مدیران دولتی همچنین وضعیتی دارند، به سرعت گزارش دهند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۷۵۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان