//
کدخبر: ۹۲۸۱۶ //

خروج آمریکا از برجام، بزرگترین خیر و برکت برای ایران

امام جمعه همدان:خروج آمریکا از برجام را جشن میگیریم.

خروج آمریکا از برجام، بزرگترین خیر و برکت برای ایران
به گزارش فرتاک نیوز،

 آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی در خطبه‌های نماز جمعه همدان با اشاره به پیروزی حزب‌الله در انتخابات مجلس لبنان، عنوان کرد: حزب‌الله با توکل به خداوند در برابر بودجه‌های کلان عربستان و آمریکا پیروز میدان شد.

امام جمعه همدان به وضعیت کشور سوریه اشاره کرد و افزود: طی ۴ سال اخیر هم کشور سوریه و هم فرزندان ما که به عنوان مستشار نظامی در آنجا فعال هستند چندین بار مورد بمباران و موشک باران اسرائیل قرار گرفتند اما با پاسخ دندان‌شکن سوریه نقاط حساس رژیم صهیونیستی مورد هدف قرار گرفت.

وی عنوان کرد: انصارالله با شلیک به مراکز حساس، رژیم آل سعود را به لرزه انداخته به طوری این این رژیم منحوس برای پایان جنگ التماس می‌کند.

آیت الله محمدی در ادامه با بیان اینکه خروج آمریکا از برجام بزرگترین خیر و برکت برای ایران است، عنوان کرد: نتیجه این اقدام در بلندمدت در تامین استقلال بیشتر معلوم خواهد شد.

امام جمعه همدان اضافه کرد: امروز تمام دنیا به ‌کم‌عقلی ترامپ گواهی می‌دهد و مکتب اهل بیت(ع) سرافراز جهان است.

وی به درپیش بودن ماه رمضان نیز اشاره کرد و خواستار خانه‌تکانی قلب‌ها برای ورود به ماه رمضان شد و گفت: برای ورود به ماه ضیافت‌الله باید خود را بسازیم.

آیت الله محمدی با بیان اینکه وقتی انسان به مجلسی دعوت می‌شود خود را آراسته می کند، گفت: باید قبل از ورود به ماه رمضان از گناهان کوچک و بزرگ خود توبه کنیم و سپس وارد میهمانی خدا شویم.

امام جمعه همدان بابیان اینکه گاهی ماه رمضان می‌آید و می‌رود اما انسان آمرزیده نمی‌شود ابراز امیدواری کرد در شمار کسانی نباشیم که از ماه رمضان فقط گرسنگی و تشنگی برایشان می‌ماند.

گفتنی است؛ نمازگزاران همدانی پس از اقامه نماز جمعه، همزمان با شهرهای دیگر کشور در پاسخ به اهانت‌های آمریکا با شعارهای کوبنده بر مقاومت و پایداری ملت ایران در مبارزه با استکبار تاکید کردند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۲۸۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان