//
کدخبر: ۹۲۲۰۲ //
لاریجانی در واکنش به خروج آمریکا از برجام:

اقدامات ترامپ باعث سرشکستگی آمریکاست

رییس مجلس شورای اسلامی اقدامات ترامپ را برای کشوری که مدعی مدیریت جهانی است موجب سرشکستگی دانست و گفت: ملت آمریکا گرفتار فردی خودشیفته و ناشی در سیاست شده اند.

اقدامات ترامپ باعث سرشکستگی آمریکاست
به گزارش فرتاک نیوز،

 علی لاریجانی در جلسه علنی امروز - چهارشنبه -مجلس در واکنش به خروج شب گذشته آمریکا از برجام اظهارداشت: شب گذشته همگان سخنان خام و سخیف رییس جمهوری این کشور را مشاهده کردند، بیش از یک سال است که این فرد شوی دیپلماتیک اجرا می کند.

وی افزود: این فرد یک روز در حضور رهبران کشورهای جهان در سازمان ملل اعلام می کند ملت کره شمالی را نابود می کنم و رییس جمهوری این کشور را بارها به تمسخر گرفت اما یک روز دیگر همه حرف های خود را فراموش کرد و می گوید وی فرد محترمی است و مذاکره می کنیم.

رییس مجلس ادامه داد: یک روز اتحادیه اروپا را در مورد تعرفه های محصولات تهدید می کند و روز دیگر اعلام می کند در مورد همپیمانان اجرا نمی کنم؛ یک روز اعلام می کند از سوریه خارج می شود، به زودی، به زودی، اما دو روز بعد مناطقی در این کشور را بمباران می کند.

لاریجانی خاطرنشان کرد: شب گذشته اعلام کرد همه بدانند من حرفی را که می زنم، اجرا می کنم، آقای ترامپ فکر می کند تاریخ کشورها و اذهان ملت ها مطابق ذهن فراموشکار خود دچار نسیان می شود که این حوادث همگی نشان می دهد ملت آمریکا گرفتار فردی خودشیفته و ناشی در سیاست شده اند.

وی درادامه این سوال را مطرح کرد: آیا این اقدامات برای کشوری که مدعی مدیریت جهانی است سرشکستگی آور نیست که حتی همپیمانان آن تلاش می کنند او را از اقدامات احمقانه باز دارند و وی را کنترل کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۲۲۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان