//
کدخبر: ۸۵۲۲۳ //
خطیب نماز جمعه این هفته تهران :

خاتمی: رژیم عربستان باید در دادگاه صالح اسلامی محاکمه شود

خطیب نماز جمعه این هفته تهران، با بیان اینکه رژیم عربستان یک رژیم مجرم است، گفت: رژیم عربستان باید در دادگاه صالح اسلامی به محاکمه کشیده شود؛ چرا که خائن‌الشرفین است.

خاتمی: رژیم عربستان باید در دادگاه صالح اسلامی محاکمه شود
به گزارش فرتاک نیوز،

 آیت‌الله احمد خاتمی در خطبه‌های دوم نماز جمعه این هفته تهران به اراجیف‌های جوانک نپخته سعودی اشاره کرد و گفت: لکه ننگ به رسمیت ننشناختن موجودیت رژیم صهیونیستی جدیدا اعلان شده است اما عربستان چند دهه است که با رژیم صهیونیستی همکاری می‌کند.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی سه بار به غزه حمله کرده و همچنین در حمله به لبنان با تشویق و پول عربستان اقدام کرده است، افزود: آنچه در دو دهه به صورت مخفیانه انجام می‌دادند امروز علنی و رسمی بیان می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید رژیم صهیونیستی در دادگاه صالح اسلامی به محاکمه کشیده شود، بندهای کیفرخواست این محاکمه را تشریح کرد و گفت: رژیم عربستان پایه‌گذار تمام گروه‌های تروریستی تکفیری است و هر جایی در عالم ترور، انفجار و عملیات انتحاری صورت می‌گیرد یک طرف آن پول و مدیریت این قارون منطقه وجود دارد و دست‌شان به خون انسان‌های بیگناه آلوده است.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه در بند دیگر کیفرخواست علیه رژیم عربستان باید به جنایات یمن به عنوان لکه ننگ ابدی آنها اشاره شود، تصریح کرد: چهار سال است که یمن را ویران کرده‌اند و 10 هزار نفر را کشته‌اند و اخیرا به آوارگان و بی‌پناهان حمله می‌کنند و این به اصطلاح ولیعهد در خط مقدم این جنایات است که باید تقاص بکشد.

خاتمی با تاکید بر اینکه رژیم عربستان در تمام جنایات رژیم صهیونیستی نقش دارد، به فضولی‌های رژیم عربستان در دیگر کشورهای منطقه اشاره کرد و گفت: این رژیم 100 میلیون دلار برای دخالت در انتخابات عراق خرج کرده است و نشست‌های مخفیانه سعودی سوری برگزار کرده و به مقامات سوری گفته است اگر از حمایت ایران و حزب‌الله دست بردارند به آنها برای ساخت سوریه کمک خواهد کرد. همچنین رهبر مجاهد حزب‌الله مطرح کرده است که رژیم عربستان و آمریکا با ابزارهای کثیف در انتخابات لبنان دخالت می‌کنند که همه این فضولی‌ها جرم است.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران خاطرنشان کرد: با چنین پرونده سیاه سیاسی ان‌شاءالله این رژیم کهنه و پوسیده متلاشی خواهد شد و در پی آن رژیم صهیونیستی نیز پایان یابد چرا که تمام امید رژیم صهیونیستی به رژیم جلاد عربستان است.

ادامه دارد...

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۵۲۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان