//
کدخبر: ۸۴۷۶۴ //

وصیت عجیب بقایی به همسرش بعد از اعتصاب غذای خشک در زندان + جزییات

یاران بهاری در آغاز بهار هم خبرساز بودند. حمیدرضا بقایی که اواخر اسفندماه برای اجرای حکمش به اوین رفته بود، در تعطیلات نوروزی اعتصاب غذا کرد.

وصیت عجیب بقایی به همسرش بعد از اعتصاب غذای خشک در زندان + جزییات
به گزارش فرتاک نیوز،

در کانال تلگرامی احمدی‌نژاد اعلام شد که نیمه‌شب مأموران، حمید بقایی را از زندان اوین به بیمارستان بقیه‌الله منتقل کردند. پس از تشدید اعتصاب غذا و امتناع از نوشیدن آب، شرایط جسمی بقایی رو به وخامت گذاشته بود.

این در حالی بود که یکی از خبرگزاری های معتبر روز ۱۱ فروردین‌ به نقل از یک «منبع مطلع» نوشت:

    بقایی طی دیروز و امروز غذای مفصلی خورده و ادامه اعتصاب غذای وی کذب محض است و حتی صبح امروز در زندان با زندانیان بگو و بخند داشته است.

اما ‌سایت و کانال تلگرامی دولت بهار نوشت که حمید بقایی در تماسی، شکستن اعتصاب غذای خود در زندان را تکذیب کرده و گفته که از نظر روحی در شرایط «بسیار خوبی» به‌سر می‌برد و قصد «خودکشی» هم ندارد.

همسر حمید بقایی هم با اشاره به آخرین ملاقاتش با بقایی به دولت بهار گفته بود:

    آقای حمید بقایی در این دیدار ضمن تأکید بر تداوم اعتصاب غذای کامل و خودداری از نوشیدن آب، شرط پایان‌دادن به این تصمیم را اعاده دادرسی در دادگاه علنی و ترخیص از زندان اعلام کرد و گفت که تحت هیچ شرایطی خودکشی نخواهد کرد. او ضمن ادای احترام به مقام شهدای والامقام، با اصرار بر اعتصاب غذای خشک وصیت کرده است، پیکرش در کنار شهدای ٣٠ تیر (قهرمانان مبارزه با استعمار رژیم سلطنتی انگلستان) به خاک سپرده شود.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: نوداد
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۴۷۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان