//
کدخبر: ۷۸۷۶۸ //

سرلشکر جعفری: به سمت استفاده بیشتر از پهپاد و بالگرد می رویم

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه رشد یگان بالگردی نیروی زمینی سپاه در اقتدار نیرو و برقراری امنیت کشور موثر است، گفت: به سمت استفاده بیشتر از پهپاد و بالگرد می رویم.

 سرلشکر جعفری: به سمت استفاده بیشتر از پهپاد و بالگرد می رویم
به گزارش فرتاک نیوز،

 سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری در حاشیه مراسم رونمایی از دستاوردهای نیروی زمینی سپاه، با حضور در جمع خبرنگاران افزود: کمتر از دو سال است که تصمیم گرفتیم، نیروی زمینی سپاه به بالگرد مجهز شده و یگان بالگردی داشته باشد.

 

فرمانده کل سپاه اظهار داشت: با توجه به فناوری پهپادی و بالگردی و تاثیر تعیین‌کننده‌ای که در انجام ماموریت دارد، در نیروی زمینی سپاه به این سمت می‌رویم که استفاده بهینه و خوبی از این موضوعات در عملیات‌ها به خصوص هلی‌برن، شناسایی دشمن در مناطق عملیاتی و تک هوایی داشته باشیم.

 

وی افزود: با حمایت فرمانده نیروی زمینی سپاه، 3 مرکز بالگردی احداث و آماده انجام ماموریت شده است که کار جالب و بی‌نظیری است و نشان می‌دهد وقتی تجهیزاتی به یک نیرو واگذار می‌شود همت، تلاش و تمرکز منابع برای استفاده هر چه بهتر از آن صورت می‌گیرد.

 

فرمانده کل سپاه ادامه داد: این مرکز اُورهال در کشور بی‌نظیر است و امیدواریم با رشد یگان بالگردی نیروی زمینی سپاه، شاهد افزایش اقتدار و برقراری هرچه بیشتر امنیت باشیم.

 

به گزارش ایرنا، مراکز تخصصی نیروی زمینی سپاه، صبح امروز - چهارشنبه - با حضور سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران و جمعی از فرماندهان افتتاح شد.

 

سایت مرکز آموزش هوانوردی، مرکز تعمیرات تخصصی بالگرد و مرکز تحقیقات بالگردی هوانیروز سپاه از جمله مهمترین مراکزی است که به همت معاونت مهندسی نیروی زمینی سپاه ساخته شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۸۷۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان