//
کدخبر: ۴۴۵۵۲۷ //

جزئیات لیست ۳۰ نفره شورای ائتلاف برای استان تهران/ کدام داوطلبان در لیست جای می‌گیرند؟

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی تهران از آغاز به کار هیئت انتخاب این شورا خبر داد و گفت: شورای ائتلاف در مرحله انتخاب لیست ۳۰ نفره تهران قرار دارد و تصمیم‌گیری برای نماینده اهل ری نیز منوط به تصمیم کمیته انتخاب خواهد بود.

 جزئیات لیست ۳۰ نفره شورای ائتلاف برای استان تهران/ کدام داوطلبان در لیست جای می‌گیرند؟
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی اقراریان ظهر امروز در حاشیه برگزاری مجمع شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان ری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از اقداماتی که شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی از مجلس یازدهم در دستور کار قرار داده، مربوط به اختصاص 2 سهمیه براساس فرآیند مجامع شهرستان‌های اسلامشهر و ری است که از شهرستان معرفی و به لیست 30 نفره شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی تهران افزوده خواهد شد.

وی افزود: در مجمع شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان ری از میان نامزدها رأی‌گیری و در نهایت دو نفر از هر شهرستان که بیشترین آرا را کسب کردند به شورای انتخاب معرفی و در نهایت در این شورا یک نماینده به عنوان گزینه نهایی به فهرست شورای ائتلاف اضافه خواهد شد.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تهران در ادامه گفت: اسلامشهر و ری در اصل دارای 30 نماینده در مجلس شورای اسلامی هستند که 1 نفر با ویژگی سکونت در شهرستان به منظور آشنایی با مشکلات و ظرفیت‌ها انتخاب می‌شود که به طور کلی در مسیر خدمت رسانی باید از تمامی ظرفیت نمایندگان حوزه انتخابی استفاده کنند تا چالش‌ها و مشکلات مردم در مجلس پیگیری شود.

اقراریان تصریح کرد: منتخبین مجمع شهرستانی در صورتی که دوسوم آرا را کسب کنند، منتخب نهایی هستند اما با توجه به اینکه آرای نفر نخست منتخب این مجمع کمتر از دوسوم بود، هیئت انتخاب در مورد گزینه نهایی با توجه به کارنامه یا رزومه افراد یا در صورت لزوم مصاحبه مجدد تصمیم گیری می‌کند.

وی تصریح کرد: فهرست تهران ویژگی‌هایی دارد و نمایندگانی که در فهرست تهران معرفی می‌شوند بر اساس شاخص‌هایی از جمله کارنامه عملکرد نمایندگان فعلی و در خصوص کاندیدای جدید برنامه کاندید نمایندگی مورد بررسی قرار می‌گیرد و البته شاخص‌های پاکدستی، انقلابی بودن و سوابق عملکرد مورد توجه قرار خواهد گرفت.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی تهران در ادامه ابراز داشت: در حال حاضر در فرآیند تشکیل هیئت انتخاب هستیم و آخرین جلسه شورای ائتلاف با حضور کاندیداها که برخی افراد هستند برگزار شد و از جلسه آینده هیئت انتخاب وارد فرآیند رسیدن به لیست 30 نفره می‌شود.

اقراریان افزود: در حال حاضر مصاحبه‌های اولیه برگزار شده و در حدود 1 هزار نفر از کاندیداها تا به امروز برای مصاحبه تخصصی مراجعه کردند و در نهایت 20 درصد از افرادی که بیشترین نمره را کسب کردند به هیئت انتخاب معرفی می‌شوند تا تصمیم‌گیری نهایی انجام شود لذا در فرآیند بعدی منتظر تصمیم شورای انتخاب هستیم.

عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کشور در پایان خاطرنشان کرد: تصمیم‌گیری در خصوص نماینده اهل ری در لیست نهایی نمایندگان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی منوط به تصمیم کمیته انتخاب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان تهران خواهد بود.

گفتنی است در مجمع شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان ری صبح امروز با حضور جمع کثیری از انقلابیون شهرستان ری با نظارت مسئولین شورای ائتلاف تهران برگزار روح اله شکری و سیدعلی یزدیخواه به مجمع داوری شورای ائتلاف استان تهران جهت حضور در لیست 30 نفر تهران راه یافتند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۵۵۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان