//
کدخبر: ۴۳۷۹۴۴ //

مجلس از یک سایت خبری شکایت کرد

ادعای دستکاری لایحه عفاف و حجاب بارها توسط مجلس تکذیب شده اما پایگاه خبری رجانیوز مدعی این کار توسط هیأت‌ رییسه مجلس شده است، لذا روابط‌ عمومی مجلس از این پایگاه خبری اعلام شکایت قضایی کرد.

مجلس از یک سایت خبری شکایت کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

 ادعای دستکاری لایحه عفاف و حجاب بارها و بارها توسط مجلس و اعضای کمیسیون قضائی به‌عنوان کمیسیون بررسی کننده لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب رد و تکذیب شده است اما پایگاه خبری رجانیوز نه تنها این تکذیبیه‌ها را نادیده می‌گیرد بلکه در اقدامی عجیب در حالی که لایحه حجاب بر اساس اصل ۸۵ در کمیسیون قضائی به جای صحن علنی بررسی شده است مدعی دستکاری لایحه حجاب توسط هیأت رئیسه مجلس می‌شود تا از این طریق با ایجاد هجمه علیه مجلس انقلابی اهداف سیاسی خود در انتخابات ۱۴۰۲ را پیش ببرد.

حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی به عنوان رئیس کمیسیون بررسی کننده لایحه حجاب صراحتاً ادعای دستکاری لایحه را رد و تاکید کرده است: «این موضوع درست نیست، هیچ‌کس لایحه عفاف و حجاب را قبل از ارسال به شورای نگهبان دستکاری نکرده است. ما در صحن از لایحه عفاف و حجاب دفاع کردیم و صحبت کردیم، همچنین ایراداتی که اخیراً شورای نگهبان به لایحه گرفته بود را اصلاح کردیم و مجدداً به شورا ارسال کردیم.» و عجیب است که پایگاه خبری رجانیوز این پاسخ صریح و روشن کننده رئیس کمیسیون قضائی مجلس را نادیده گرفته و اصرار داشته ادعایی که پیش از این نیز بارها پاسخ داده شده را برجسته کند.

روابط عمومی مجلس شورای اسلامی ضمن استقبال از نقدهای فنی و کارشناسی درباره مصوبات و عملکرد مجلس، درباره هرنوع دروغ‌پردازی و تحریف هشدار داده و ضمن اعلام شکایت قضائی از پایگاه خبری رجانیوز، از رسانه‌های محترم درخواست می‌کند در انتشار محتوا دقت لازم را برای پرهیز از تخریب و سیاه‌نمایی مبذول دارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۷۹۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان