//
کدخبر: ۴۲۸۳۶۴ //

ثبت‌نام ۹۵۹ نفر از متقاضیان نمایندگی مجلس در پایان روز نخست

سخنگوی ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: در پایان روز اول ثبت‌نام نهایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۹۵۹ نفر از متقاضیان نمایندگی مجلس، ثبت‌نام خود را قطعی کردند.

ثبت‌نام ۹۵۹ نفر از متقاضیان نمایندگی مجلس در پایان روز نخست
به گزارش فرتاک نیوز،

محسن اسلامی عصر امروز (پنجشنبه) در پایان روز اول مرحله ثبت نام نهایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: ۹۵۹ نفر از متقاضیان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در پایان روز اول ثبت‌نام خود را قطعی کردند. داوطلبان توجه داشته باشند که مدت ثبت نام قابل تمدید نیست و حتماً این مهلت رعایت شود.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور اضافه کرد: داوطلبان حتماً از بارگذاری سابقه فعالیت ۵ساله خود، اطمینان حاصل کنند، زیرا عدم بارگذاری به معنای انصراف از ثبت نام است.

داوطلبان نمانیدگی مجلس شورای اسلامی از ۲۷ مهر از ساعت ۸ تا ۱۸ به مدت یک هفته تا روز سوم آبان فرصت دارند تا از طریق پنجره واحد انتخابات وزارت کشور به نشانی keshvar.moi.ir به‌صورت برخط نسبت به تکمیل کاربرگ ثبت نام و بارگذاری مدارک و گواهی‌های مورد نیاز اقدام کنند.

لازم به ذکر است که آن دسته از داوطلبانی که در مرحله پیش ثبت نام، نام نویسی کرده و کد رهگیری دریافت کردند، مجاز به ثبت نام نهایی هستند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه برگزار می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۸۳۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان