//
کدخبر: ۳۸۰۹۲۵ //

 قالیباف: شهید سلیمانی معجزه انقلاب اسلامی بود

رئیس مجلس با اشاره به معجزات انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی، مکتب قرآن، مکتب اهل بیت، ایمان به خدا، ایمان به مردم و تربیت درست از چنین جوان روستا زاده که با لقمه حلال زندگی کرده بود چنین شخصیت بزرگی را برای جهان اسلام ساخت که این معجزه انقلاب است.

 قالیباف: شهید سلیمانی معجزه انقلاب اسلامی بود
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نخستین اجلاس مکتب شهید سلیمانی اظهار داشت: ما ثمرات و مجازات بزرگی و زیادی را از انقلاب اسلامی در طول عمر انقلاب که بیش از چهار دهه است دیده ایم اما مهم‌ترین معجزه انقلاب اسلامی توانست یک تحول را به وجود بیاورد برای جوانان و امت اسلامی. امروز پرورش و تربیت اسلامی و کادر های جوان انقلابی مبتنی بر فرهنگ قرآنی انقلاب اسلامی است.

وی افزود: شهید سلیمانی یکی از فرزندان انقلاب و معجزات این انقلاب قدرتمند عظیم مردمی است. شهید سلیمانی قبل از انقلاب در زمان آغاز انقلاب اسلامی یک جوانی در یک روستای دور افتاده در کرمان از یک خانواده روستایی و عشایری ساده بود.

رئیس مجلس با اشاره به معجزات انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی، مکتب قرآن، مکتب اهل بیت، ایمان به خدا، ایمان به مردم و تربیت درست از چنین جوان روستا زاده که با لقمه حلال زندگی کرده بود چنین شخصیت بزرگی را برای جهان اسلام ساخت که این معجزه انقلاب اسلامی است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۰۹۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان