//
کدخبر: ۳۸۰۷۲۵ //

دیوان عالی کشور حکم اعدام محمد بروغنی را تایید کرد

در حالی که خبرهایی مبنی بر رد حکم اعدام محمد بروغنی از متهمان اعتراضات اخیر در دیوان عالی کشور شنیده می‌شد اما، پیگیری نشان می‌دهد، خبر منتشر شده صحت ندارد.

دیوان عالی کشور حکم اعدام محمد بروغنی را تایید کرد
به گزارش فرتاک نیوز،
با وجود انتشار خبری مبنی بر نقض حکم دادگاه محمد بروغنی از متهمان اعتراضات اخیر در دیوان عالی کشور، گویا این ادعا صحت ندارد و حکم اعدام این متهم در دیوان عالی کشور تایید شده و تصمیم قضایی جدیدی نیز در این پرونده اخذ نگردیده است.

به گزارش میزان، بر اساس دادنامه صادر شده از سوی دادگاه انقلاب تهران، متهم محمد بروغنی معروف به «ممد آلفا» با حکم دادگاه به اعدام محکوم شد و این حکم در تاریخ ۱۵ آذرماه توسط دیوان عالی کشور نیز تایید گردید.

جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات محمد بروغنی هفتم آبان امسال برگزار شده بود.

به گفته نماینده دادستان در دادگاه، علاوه بر مستندات و اقاریر موجود در پرونده از گوشی تلفن همراه محمد بروغنی تصاویری استخراج شده است که به وضوح به نقش لیدری وی در حوادث اخیر در پاکدشت دلالت دارد.

بروغنی

در اسناد موجود در گوشی تلفن همراه بروغنی یک گفت‌وگوی در بستر اینستاگرام کشف شده که در این گفت‌وگو وی خطاب به یکی از دوستان خود می‌گوید برای حضور در صحنه اعتراضات مسلح حاضر شود که دوست وی خطاب به او می‌گوید در حال حاضر فقط قمه در اختیار دارد.

بروغنی در دادگاه ضمن پذیرش اتهامات خود گفت: من جوگیر شدم و آن کارها را انجام دادم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۰۷۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان