//
کدخبر: ۳۷۹۸۷۳ //

تذکر یک روزنامه به دولت و مجلس؛ دولت قبل دیگر سر کار نیست، از فرافکنی دست بردارید

روزنامه اطلاعات نوشت: توصیه‌ای که به نمایندگان محترم و ارکان دولت معزز می‌توان داشت اینکه به علم و دانایی و توصیه‌های کارشناسی بیشتر عنایت کنند و دست از سر دولت قبل و فرافکنی‌های این چنینی بردارند. دیگر دولت قبل بر سر کار نیست.

 تذکر یک روزنامه به دولت و مجلس؛ دولت قبل دیگر سر کار نیست، از فرافکنی دست بردارید
به گزارش فرتاک نیوز،

روزنامه اطلاعات با مروری بر وضعیت اقتصادی کشور و وعده‌هایی که دولت رئیسی داده بود با تاکید بر اینکه «دیگر دولت قبل بر سر کار نیست» از دولت و نمایندگان مجلس خواسته دست از فرافکنی بردارند  و به توصیه کارشناسان گوش کنند.

به گزارش اطلاعات، نمایندگان محترم گمان می‌کنند که اگر تمام کارکنان و کارشناسان بانک مرکزی و سازمان برنامه را که به تعبیر آنان تیم دولت قبلی است عوض کنند دلار سر خم می‌کند و گوش به فرمان دوستان می‌شود و بدون توجه به تورم خود را به همان قیمت دلخواه می‌رساند.

این روزنامه در ادامه تاکید کرده است: هر دو قوه، هم مجریه و هم مقننه شریک پیدایی این وضعند...تا زمانی که ریشه‌های بحران اقتصادی به وجود آمده با نگاه علمی و دقیق کارشناسانه فهم و درک‌ نشود، نه تغییر و تعویض این مدیر و فلان وزیر مشکلی را حل می‌کند و نه داد و فریادها و پرخاش‌ها و به هم پریدن‌ها. وقتی نماینده محترم قیمت ارز خارجی را بی‌ارتباط به تورم و خلق نقدینگی و چاپ پول بدون پشتوانه و کسری بودجه می‌انگارد در حقیقت تمام منطق اقتصاد را به سخره می‌گیرد. توصیه‌ای که به نمایندگان محترم و ارکان دولت معزز می‌توان داشت اینکه به علم و دانایی و توصیه‌های کارشناسی بیشتر عنایت کنند و دست از سر دولت قبل و فرافکنی‌های این چنینی بردارند. دیگر دولت قبل بر سر کار نیست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۹۸۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان