//
کدخبر: ۳۷۶۸۴۹ //

تبدیل وضعیت پرستاران طرحی در دستور کار مجلس/ حقوق پرستاران رعایت شود

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: نیاز است پرستاران طرحی به ویژه پرستارانی که در دوران اوج کرونا در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تلاش کردند تبدیل وضعیت شوند.

تبدیل وضعیت پرستاران طرحی در دستور کار مجلس/ حقوق پرستاران رعایت شود
به گزارش فرتاک نیوز،

رمضانعلی سنگدوینی امروز شنبه ۱۲ آذر در مراسم گرامیداشت روز پرستار که در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد، اظهار کرد: بعد از وزارت آموزش و پرورش که بیشترین جمعیت را در خود جای می‌دهد وزارت بهداشت و مراکز بهداشتی و درمانی دومین دستگاهی است که با بیشترین‌ مراجعه مردم مواجه است.

وی خواستار پرداخت حق و حقوق پرستاران شد و افزود: باید اقدامات انجام‌شده در شأن پرستاران باشد و نیاز است این مهم بیشتر مورد توجه مسئولان قرار گیرد، وقتی در کاری عشق نباشد ماندگاری و عملکرد آن کاهش می‌یابد، شغل پرستاری سخت است و پرستاران عاشقانه به مردم خدمت ارائه می‌کنند.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی به جانفشانی و ایثار پرستاران در دوران شیوع کرونا اشاره کرد و متذکر شد: در دوران کرونا شرایط سختی بر کادر درمان حاکم بود و علاوه‌بر پرستاران خانواده‌های آنها نیز نگران و تحت‌فشار بودند اما این قشر زحمت‌کش همانند دوران جنگ تحمیلی حماسه‌آفرینی کرده و حتی برخی از آنها جان خود را تقدیم کردند.

سنگدوینی با بیان اینکه شهادت شایسته شهدای سلامت بود، تأکید کرد: پرستاران التیام‌بخش بیماران و خانواده‌های آنها هستند و باید همه شرایط و امکانات برای پرستاران فراهم شده و مسیرهای آرامش برای این قشر زحمت‌کش باز شود.

وی به پرستاران طرحی اشاره کرد و یادآور شد: ما در حال پیگیری این موضوع هستیم و در تمامی جلسات با وزیر بهداشت این مهم را مطرح کردیم، نیاز است پرستاران طرحی به ویژه پرستارانی که در دوران اوج کرونا در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تلاش کردند تبدیل وضعیت شوند و مشکل آنها حل شود.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مسئولان باید مردم را امیدوار کنند البته این مهم نه به ظاهر که باید با هدف و برنامه باشد، گفت: باید درست مدیریت کنیم و مردم را در تصمیم‌گیری‌های خود راه دهیم، اگر این مسیر را برویم مردم با ما همراه می‌شوند.

سنگدوینی خواستار توجه بیشتر به پرستاران شد و گفت: از آنجایی که تمام وجود پرستاران عشق بود در دوران کرونا خود را در معرض خطر قرار دادند تا به نجات جان بیماران کرونایی بشتابند لذا می طلبد مسئولان ‌نظام مقدس جمهوری اسلامی، دولت سیزدهم و نمایندگان مجلس پشتیبان این قشر زحمت‌کش باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۶۸۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان