//
کدخبر: ۳۷۴۴۱۱ //

سوال از وزیر کشور در مجلس کلید خورد

عضو هیئت رئیسه مجلس از کلید خوردن طرح سوال از احمد وحیدی وزیر کشور در مجلس خبر داد.

 سوال از وزیر کشور در مجلس کلید خورد
به گزارش فرتاک نیوز،

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیئت رئیسه و نماینده شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی از کلید خوردن طرح سوال از احمد وحیدی وزیر کشور در مجلس خبر داد.

وی افزود: سوال از وزیر کشور برای بررسی در جلسه علنی تقدیم هیئت رئیسه شده و این هیئت سوال را جهت رسیدگی به کمسیون مربوطه ارجاع کرده است.

نماینده شاهین‌شهر در مجلس درباره محور اصلی سوال خود از وزیر کشور، بیان کرد: علت اعمال تبعیض توسط استانداری اصفهان در توزیع مبلغ 7000 میلیارد ریالی طی 2 سال گذشته و 4700 میلیارد ریال در سال جاری بین کشاورزان استان و نادیده گرفتن حق کشاورزان نجیب دشت بزرگ برخورار محور اصلی سوال از وزیر کشور است.

 شرح سوال نماینده شاهین‌شهر از وزیر کشور به شرح ذیل است:

 عدم تخصیص حق آبه و آب خریداری شده کشاورزان دشت بزرگ برخوار از محل زاینده رود (بخش مرکزی شهرستان شاهین شهر، میمه و برخوار) و متعاقب آن بیکاری و عدم تحصیل درآمدی دهها هزار کشاورز زبردست در این دشت، بی عدالتی آشکاری است که در چندین سال گذشته بر مردم شریف و نجیب این منطقه تحمیل شده است.

با کمال تاسف با وجود این بی‌عدالتی، استانداری اصفهان با اعمال تبعیض در پرداخت اعتبارات خشکسالی و حق نکشت، موجی از بی‌اعتمادی و ناامیدی را ترویج و تبعات جبران‌ناپذیری بوجود آورده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۴۴۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان