//
کدخبر: ۳۴۶۶۵۳ //

دشمن از ترس دانشمندان ایرانی را ترور کرد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس گفت: دشمنان در مقابل جمهوری اسلامی ناتوان هستند و از ترس و استیصال اقدام به ترور دانشمندان هسته ای ایران کردند.

به گزارش فرتاک نیوز،

سردار سرتیپ دوم پاسدار سعید کوشکی جهرمی شنبه ۲۰ فروردین در جلسه بزرگداشت روز فناوری هسته ای در دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت با اشاره به آیاتی از قرآن مجید در خصوص دفاع و مقاومت در برابر دشمنان و استکبار، گفت: دشمنان و سلطه گران هیچ وقت دست از سر جمهوری اسلامی بر نمیدارند چرا که انقلاب اسلامی در مقابل کفر است و این مقابله و نظام اسلامی ،منافع سلطه گران را به خطر انداخته و باعث ایجاد موازنه قدرت در جهان به نفع مستضعفان شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس با اشاره به اینکه سلطه گران برای حذف یک ملت ۴ نوع جنگ را در دستور کار دارند، افزود: اولین مولفه آنها جنگ نرم ست که جنگی فراگیر و جزو ساده ترین آنهاست و ارزش های یک جامعه را نشانه می روند.

او ادامه داد: دومین مولفه جنگ امنیتی است، گروه های مختلف را تروریستی را در کشور فعال می کنند و امنیت جامعه را برهم می زنند و سربازان خود را از داخل کشور و افراد خود فروخته انتخاب می کنند و نمونه آن اقدام به ترور دانشمندان هسته ای بود.

کوشکی گفت: سومین مولفه، جنگ سخت است که شامل درگیری نظامی ست که به دلیل توانمندی نظامی و قدرت نظامی ایران اسلامی در حوزه های مختلف امریکا قطعا در شرایط فعلی وارد جنگ سخت با ایران اسلامی نخواهد شد.

وی گفت:  آخرین مورد جنگ هوشمند است که از سال ۱۹۷۵ در ادبیات جهان به کار رفت و تحریم ها یکی از نمونه های جنگ هوشمند بشمار می رود.

وی در ادامه افزود: دشمن در خصوص عناصر قدرت بخش جمهوری اسلامی که شامل ولایت فقیه، قدرت دفاعی، مردمداری، دانشمندان، فرهنگ انقلابی، دولت انقلابی و غیره است برنامه دارد و در صدد مقابله با جمهوری اسلامی است.

کوشکی گفت: آمریکا برای از بین بردن قدرت منطقه ای جمهوری اسلامی و پیش مقدمه عادی سازی رابطه کشورهای عربی با رژیم تروریست صهیونستی اقدام به ترور سپهبد حاج قاسم سلیمانی نمود که نه تنها در حال حاضر قدرت منطقه ای ایران کاهش پیدا نکرده بلکه باعث نفوذ بیشتر ایران اسلامی در جامعه های آزادی خواه جهان شده است.

این همایش با حضور رییس دانشگاه آزاد اسلامی، فرمانده سپاه مرودشت و جمعی از معاونین و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در سالن همایش های این دانشگاه به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۶۶۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان