//
کدخبر: ۳۳۱۱۴۰ //

وحدت و انسجام قوای سه‌گانه به پیشبرد اهداف کمک خواهد کرد

محمد شیخ‌زاده، عضو هیئت‌علمی دانشگاه بجنورد گفت: در این فرصت مغتنمی که فراهم‌شده است، باید اقدامات سازنده‌ای را در جهت خدمت به مردم انجام داد.

وحدت و انسجام قوای سه‌گانه به پیشبرد اهداف کمک خواهد کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد شیخ‌زاده، عضو هیئت‌علمی دانشگاه بجنورد با اشاره به اینکه وحدت و انسجام مسئولان می‌تواند به پیشبرد اهداف نظام کمک کند، اظهار کرد: قطعاً با انسجام بین مسئولان سه قوا، در جهت تحقق اهداف می‌توان گام‌های مؤثری برداشت.

وی ادامه داد: بنابراین در این فرصت مغتنمی که فراهم‌شده است، باید اقدامات سازنده‌ای را در جهت خدمت به مردم انجام داد.

شیخ‌زاده اظهار داشت: انتظار می‌رود که در راستای اجرایی شدن اقدامات، سرعت عمل را بیشتر کنند، به‌هرحال باید مجلس، دولت و قوه قضاییه در برخی مسائلی که است با هماهنگی بیشتری دنبال کنند.

وی خاطرنشان کرد: در موضوعات اقتصادی و گرانی برخی اقلام هنوز اقدام ملموسی اتفاق نیفتاده و مردم همچنان منتظر هستند که از سمت قوای سه‌گانه اقدامات محسوسی اتفاق بیفتد.

این کارشناس مسائل سیاسی به اتفاقات خوب در حوزه مسکن اشاره کرد و گفت: برنامه‌ها در این حوزه شروع و باعث دلگرمی مردم شده، همچنین حمایت‌هایی از برخی شرکت‌ها و کارخانه‌ها که درگیر چالش بودند انجام‌شده و انتظار می‌رود سریع‌تر و جدی‌تر تحولات را ایجاد کنند.

وی یادآور شد: انتظار می‌رود، قوای سه‌گانه اعتماد عمومی ایجادشده را غنیمت بشمارند و هرچه زودتر به این اعتماد با اقدامات مثبت پاسخ دهند، زیرا اگر زمان بگذرد شرایط سخت‌تر شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۱۱۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان