//
کدخبر: ۳۲۸۱۴۳ //

طرح رتبه بندی معلمان کرامت و جایگاه معلمان و فرهنگیان کشور را فراهم می‌کند

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، با بیان اینکه طرح رتبه بندی از مولفه‌های مهم تحقق تحول نظام بنیادین آموزش و پرورش است گفت: طرح رتبه بندی معلمان کرامت و جایگاه معلمان و فرهنگیان کشور را فراهم می‌کند.

 طرح رتبه بندی معلمان کرامت و جایگاه معلمان و فرهنگیان کشور را فراهم می‌کند
به گزارش فرتاک نیوز،

علیرضا منادی سفیدان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گیلان، به بحث انتخاب استاندار جدید استان گیلان اشاره کرد و گفت: آقای اسدالله عباسی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در دوره گذشته بودند و امیدواریم با حضور ایشان تحولات خوبی در حوزه آموزش استان گیلان اتفاق بیافتد.

وی تحول نظام بنیادین آموزش و پرورش را خواسته مهم مقام معظم رهبری اعلام کرد و یادآور شد: رتبه بندی فرهنگیان که سال ها راکد مانده بود توسط مجلس یازدهم در دستور کار قرار گرفت و بعد از تلاش‌ها و پیگیری‌های زیاد لایحه این طرح از سوی دولت ارائه شد و امیدوارم سریع تر شاهد اجرایی شدن آن باشیم.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، رتبه بندی را از مولفه‌های مهم برای تحقق تحول نظام بنیادین آموزش و پرورش خواند و تصریح کرد: در طرح رتبه بندی، معلمان در پنج گروه مختلف تقسیم بندی می شوند و بر اساس جایگاه خاصی که به آنان تعلق می گیرد حقوق و مزایای آنها محاسبه خواهد شد.

منادی سفیدان خاطرنشان کرد: طرح رتبه بندی معلمان کرامت و جایگاه معلمان و فرهنگیان کشور را فراهم می‌کند.

محمدرضا احمدی سنگری، نماینده شهرستان های رشت و خمام در مجلس نیز، ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهدا با بیان اینکه ما امنیت و آسایش خود را مدیون خون پاک شهدا هستیم افزود: مشکلات زیادی در حوزه آموزش استان گیلان داریم که باید در صدد رفع آن اقدام کنیم.

دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس کمک به حوزه دانشگاه و استفاده از نظرات اعضای کمیسیون آموزش در این زمینه را لازم دانست و افزود امیدواریم این سفر برای گیلان به ویژه حوزه آموزش استان پر خیر و برکت باشد.

احمدی سنگری، پسماند، رودخانه‌های گوهررود و زرجوب و تالاب انزلی را از جمله چالش‌های استان گیلان اعلام کرد و گفت: امیدواریم با حضور اعضای کمیسیون آموزش در گیلان و با حمایت‌هار مجلس بتوانیم قدم های خوبی در این حوزه برداریم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۸۱۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان