//
کدخبر: ۳۲۴۴۲۳ //

فتاح: رویکرد اصلی بنیاد مستضعفان توجه به مناطق محروم است

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: رویکرد اصلی بنیاد مستضعفان توجه به مردم مستضعف و مناطق محروم کشور است.

فتاح: رویکرد اصلی بنیاد مستضعفان توجه به مناطق محروم است
به گزارش فرتاک نیوز،

 سید پرویز فتاح، عصر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل اظهار کرد: رویکرد تک بعدی اقتصادی در پروژه‌های بنیاد مستضعفان متوقف شده و با توجه به نام این بنیاد، توجه اصلی به مناطق محروم و مستضعفان است.

وی افزود: امروز آغاز فاز عملیاتی ۱۰ هزار مسکن محرومان سراسر کشور با کلنگ‌زنی در روستای آزادلو گرمی آغاز و ۳۶۲ واحد مسکونی به شهرستان‌های انگوت،گرمی، خلخال و کوثر اختصاص داده شد. در جلسه با مسؤولان استان ۱۶۰ واحد دیگر با اعطای ۵۰۰ میلیون ریال وام بلاعوض به سهمیه مسکن محرومان استان اردبیل اضافه شد.

رئیس بنیاد مستضعفان تصریح کرد: روستاهای مرزی از جمله روستای آزادلو گرمی سرمایه اصلی کشورمان محسوب می‌شوند که باید مسؤولان به این مناطق و مردمان مرزبان و ولایت‌مدار  توجه ویژه داشته باشند.

فتاح ادامه داد: باند اصلی فرودگاه اردبیل برای اولین بار در کشور با آسفالت تکنولوژی پلی کربن در حال ساخت است که تا پایان مهرماه به اتمام خواهد رسید و با تجهیز روشنایی توسط پیمانکار، باند فرودگاه قابل استفاده خواهد بود.

وی بیان کرد: بنیاد مستضعفان زیرسازی راه آهن اردبیل میانه را در حال انجام دارد که این پروژه پیشرفت قابل توجهی داشته و به جرات می‌توان گفت راه آهن اردبیل جزو مدرن‌ترین راه آهن‌های کشور در تراز جهانی خواهد بود.

رئیس بنیاد مستضعفان اذعان کرد: بنیاد از دولت بابت راه آهن اردبیل مبلغی بالغ بر ۷۵۰ میلیارد ریال طلب دارد ولی با این وجود بدون هیچ‌گونه وقفه‌ای در حال پیش برد پروژه مهم راه آهن اردبیل هستیم.

فتاح گفت: پایان عملیات و راه‌اندازی کامل سد عمارت نیازمند یک بودجه قابل توجه با نگاه ملی است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۴۴۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان