//
کدخبر: ۳۱۳۱۴۲ //

مهرعلیزاده: درصورت پیروزی در انتخابات با همه کشورها تعامل خواهم کرد

محسن مهر علیزاده کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری روز دوشنبه در گفت و گو با شبکه تلویزیونی المیادین، گفت: در صورت پیروزی در انتخابات با همه کشورها بویژه ایالات متحده آمریکا با رعایت منافع ملی و محافظت از عزت و کرامت ملت ایران و امنیت ملی کشورمان، تعامل خواهم کرد.

مهرعلیزاده: درصورت پیروزی در انتخابات با همه کشورها تعامل خواهم کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از المیادین، وی افزود: هیچ مانعی  برای تعامل با همه کشورهای جهان غیر از کشورهایی که به دشمنی با ایران اصرار دارند، وجود ندارد.

مهرعلیزاده ادامه داد: ایران کشور بزرگ و دارای تمدنی کهن است و کشورهای دشمن باید به ایران و ایرانیان احترام بگذارند.

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران درباره روابط با عربستان سعودی و دیگر کشورهای عربی گفت: دین ما با جهان عرب مشترک است و مرزهای مشترکی نیز ما با برخی از کشورهای عربی داریم و اگر فشارهای خارجی بر سیاست های این کشورها اثر نگذارد،هیچ مشکلی با آنها نداریم.

مهرعلیزاده ادامه داد: اگر در انتخابات پیش رو پیروز شوم، می توانیم با هم از امنیت منطقه محافظت کنیم و باید از حضور نیروهایی که سعی در فتنه افکنی بین ما دارند، ممانعت کنیم.

وی تاکید کرد که سیاست سید محمد خاتمی رئیس جمهوری اسبق در تعامل با جهان عرب و عربستان سعودی را ادامه خواهد داد.

مهرعلیزاده در بخش دیگر گفت و گو با المیادین، نسبت به آنچه «فضای غیررقابتی» در انتخابات ایران به دلیل رد صلاحیت تعدادی از کاندیداهای اصلاح طلب خواند، انتقاد کرد.

وی با بیان اینکه  باید از هر فرصتی برای حفاظت از جمهوریت نظام استفاده کنیم از حامیان جریان اصلاحات خواست که در انتخابات شرکت کنند تا به گفته او «معادله» را تغییر دهند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خردادماه برگزار می شود و محسن مهرعلیزاده، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی زاده هاشمی، سیدابراهیم رییسی، عبدالناصر همتی، محسن رضایی و سعیدی جلیلی در این عرصه رقابت می کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۳۱۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان