//
کدخبر: ۳۱۳۱۰۵ //

سعید جلیلی برای هر استان برنامه ویژه ای دارد

مسئول ستاد سعید جلیلی در استان هرمزگان گفت: سعید جلیلی تنها تمرکزش بر روی برنامه خود و ارائه آن به دور از حاشیه پردازی و تفرقه افکنی است و همین موضوع بر اقبال عمومی بر روی او افزوده است.

سعید جلیلی برای هر استان برنامه ویژه ای دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

مجتبی رازمند در گفت و گویی، افزود: خوشبختانه با توجه به اقبال مناسب به سعید جلیلی ستادهای شهرستانی نیز تشکیل شده و شاهد استقبال پرشور مردم هرمزگان هستیم.

وی با بیان اینکه با توجه به وضعیت بغرنج کرونا در هرمزگان بیشتر تمرکزمان بر روی فضای مجازی و فعالیت در بستر مجازی است، اظهار کرد: هنوز زمان زیادی تا انتخابات باقیمانده است و با وجود در پیش بودن دو مناظره دیگر به طور حتم روز به روز بر اقبال عمومی از سعید جلیلی افزوده می شود و با توجه به آگاهی مردم سعید جلیلی می تواند حضوری موفق داشته باشد.

رازمند با اشاره به اینکه بزودی برنامه استانی ضبط شده سعید جلیلی از طریق شبکه استانی خلیج فارس پخش خواهد شد، خاطرنشان کرد: سعید جلیلی برای هر استان با توجه به ظرفیت های موجود برنامه ویژه ای دارد.

وی ادامه داد: همانطور که در مناظره شاهد بودیم سعید جلیلی تنها تمرکزش بر روی برنامه خود و ارائه آن به دور از حاشیه پردازی و تفرقه افکنی است و همین موضوع بر اقبال عمومی بر روی او افزوده است.

مسئول ستاد سعید جلیلی در استان هرمزگان با اشاره به اینکه تلاش مان برای معرفی بیشتر و ارائه برنامه های سعید جلیلی در تمامی شهرستان های هرمزگان است، عنوان کرد: امیدوارم مردم در انتخابات ۲۸ خردادماه بتوانند با آگاهی دست به انتخاب اصلح و کارآمد بزنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۳۱۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان