//
کدخبر: ۳۱۲۹۴۱ //

کسانی که انتخابات را تحریم می‌کنند، در خط و زمین دشمن بازی می‌کنند

امام جمعه آبدان گفت: کسانی که انتخابات را تحریم می‌کنند، در خط و زمین دشمن بازی می‌کنند.

 کسانی که انتخابات را تحریم می‌کنند، در خط و زمین دشمن بازی می‌کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت الاسلام محمود کارگر عصر شنبه در مراسم گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد با اشاره به توجه امام خمینی (ره) به جایگاه مردم از طریق انتخابات اظهار داشت: امروز جریانی که در سایه سکوت، انتخابات را تحریم می‌کند، خط و فکر امام را تحریف می‌کند.

وی افزود: اگر امام امروز بود، آیا در انتخابات می‌کرد یا نه؟ کسانی که انتخابات را تحریم می‌کنند، در خط و زمین دشمن بازی می‌کنند. تکلیف ما را امام خامنه ای امروز مشخص کرد.

کارگر خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه داریم که دیگران را قانع کنیم که در انتخابات شرکت کنند. باید از این فرصت عظیم انتخابات استفاده کنیم و مدیران ناکارآمد را رد بکنیم و مدیران جوان، کارآمد و انقلابی را انتخاب کنیم.

امام جمعه آبدان افزود: امام را باید در دو حوزه تأثیر پذیری و تأثیر گذاری شناخت. در حوزه تأثیر پذیری و تربیتی متأثر از اجداد مبارز و شهیدش بوده است.

وی ضمن اشاره به تاریخ مبارزاتی اجداد امام خمینی (ره) افزود: نه تنها این امام بزرگوار که اجداد او نیز همواره با ظلم و استکبار در حال مبارزه بودند و در این مسیر سختی‌های زیادی را تحمل کردند.

کارگر تصریح کرد: به طوری که پس از مهاجرت یکی از اجداد امام از نیشابور به هند و پس از آن مهاجرت جد ایشان به نجف، به درخواست مردم خمین، پدر امام خمینی به این شهر هجرت کردند و در مبارزه با خوانین ظالم زمان خود به شهادت رسیدند.

وی افزود: در حوزه تأثیر گذاری، ملت ایران را از یک سو و از سوی دیگر ملت‌های جهان را در برابر استکبار مبارز پرورش دادند. جریان‌هایی مثل مقاومت در لبنان، عراق، افغانستان و سایر بلاد اسلامی به دست مردم مستضعف ایجاد شده است نه به دست دولت‌هایی که مردم خود را فراموش کردند.

امام جمعه آبدان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امام خمینی در چنین محیط مبارزاتی و در کنار عالمان بزرگی همچون آیت الله بروجردی پرورش می‌یابد؛ به طوری که وقتی در جوانی حامل پیام این استاد بزرگوار خود به شاه می‌شوند. در هنگام ورود به کاخ، حاضر نیستند از خودروی خود پیاده شوند و با خودروی تشریفاتی کاخ به داخل بروند.

وی خاطرنشان کرد: امروز تشریفات در بین مسئولین ما به جایی رسیده که کاندیدای ریاست جمهوری هم باید با خودروی ویژه تشریفات جابجا شوند، اما کاندیدایی که انقلابی هستند و فهم صحیح از امام دارند با خودروی خود می‌روند. ما اینگونه مسئولینی باید انتخاب کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۲۹۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان