//
کدخبر: ۳۱۰۶۶۶ //

انتخابات باید اتاق شیشه ای باشد برای کاندیداها

معاون فرهنگی حزب وحدت ملی در استان فارس گفت: اتاق شیشه‌ای بودن انتخابات برای کاندیداها میتواند زمینه توسعه فردی و اجتماعی را در انتخابات ایجاد کند.

انتخابات باید اتاق شیشه ای باشد برای کاندیداها
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد مسعود کشاورز در گفت‌وگو با خبرنگار بیان کرد: یکی از شاخص‌های اصلی در نظام‌های مردم سالار توجه به خواست و اراده مردمی است از این رو انتخابات نیز مصداق بارز مردم سالاری در نظام‌های دینی و دمکرات است.

وی اضافه کرد: یکی از مطالباتی که مردم از داوطلبان حضور در انتخابات دارند بیان واقعیت و ارائه راهکار برای برون رفت از شرایط موجود است از این رو می‌توان گفت که در انتخابات باید نامزدهای انتخاباتی با شفافیت و عمل به قوانین موجود در حوزه انتخابات نقش مهمی در آگاهی بخشی به مردم داشته باشند.

کشاورز تاکید کرد: نمی‌توان از کاندیدایی که به موضوع شفافیت ارج نمی نهد انتظار داشت که به فکر آینده مردم باشد پس می‌توان گفت که از جمله مسائلی که نقش مهمی در انتخاب شدن افراد توسط مردم دارد موضوع بیان شفاف دیدگاه‌ها و نظریات شخص داوطلب در مسئله انتخابات است.

او متذکر شد: شفافیت مالی نیز مهم بوده و باید مورد توجه باشد زیرا نباید پول‌های غیر متعارف به چرخه انتخابات وارد شود و زمینه ساز فساد در جامعه را فراهم کند.

این فعال سیاسی اعتقاد دارد زمانی انتخابات پرشور خواهد بود که مردم با آگاهی در عرصه حضور پیدا کنند این در حالی است که با توجه به افزایش رسانه‌های جمعی دسترسی آحاد مختلف مردم به موضوعات تسهیل شده است.

گفتنی است سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ٢٨ خرداد ماه امسال در سراسر کشور برگزار می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۰۶۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان