//
کدخبر: ۳۰۷۳۲۹ //

افزایش ۶۵ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت:مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی امسال ۶۵ درصد افزایش می‌یابد.

افزایش  ۶۵ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی

عبدالرضا مصری با اشاره به افزایش مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی اظهار داشت: تاکنون مقرر شده 65 درصد به حقوق این مددجویان در سال 1400 افزوده شود.

وی با اشاره به مشکل نحوه پرداخت مستمری مددجویان در سال گذشته عنوان کرد: تا سال گذشته مستمری محدود این مددجویان به صورت دو قسط 60 هزار و 100 هزار تومانی پرداخت می‌شد اما امسال به صورت یکجا پرداخت می‌شود.

مصری گفت: براساس آخرین تصمیم‌گیری‌ها مقرر شده خانواده‌های دو نفره 500 هزار تومان، سه نفره 700 هزار تومان، چهار نفره 900 هزار تومان و پنج نفره هزار تومان پرداخت شود و 65 درصد به تمام مستمری‌ها افزوده شده است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حذف موضوعی در زمینه مستمری با عنوان تبصره 14 افزود: همه افرادی که مشمول تبصره 14 بوده‌اند و مبلغ کمتری دریافت می‌کردند از امسال مبلغ بیشتری دریافت می‌کنند.

مصری با بیان اینکه مستمری فروردین ماه به صورت علی‌الحساب واریز شد گفت: رزمندگان معسر که باید دو میلیون و 200 هزار تومان دریافت می‌کردند اکنون یک میلیون و 250 هزار تومان به صورت علی‌الحساب به حساب آن‌ها واریز شده چون صدور احکام طول می‌کشد اما از اردیبهشت ماه مابه‌التفاوت به حساب همه واریز خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۷۳۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان