//
کدخبر: ۳۰۶۳۷۳ //
واعظی:

بایدن عملاً با حفظ تحریم‌ها همان راه ترامپ را ادامه می‌دهد/ رژیم صهیونیستی پشت حادثه نطنز بوده است

رییس دفتر رییس‌جمهوری گفت: طبیعی است که آنچه ما تصمیم گرفتیم هم درباره زنجیره IR6 و هم در مورد افزایش غنی‌سازی تا ۶۰ درصد، هردو نتیجه اقدامات طرف مقابل است.

بایدن عملاً با حفظ تحریم‌ها همان راه ترامپ را ادامه می‌دهد/ رژیم صهیونیستی پشت حادثه نطنز بوده است
به گزارش فرتاک نیوز،

محمود واعظی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که پیام غنی‌سازی ۶۰ درصدی اورانیوم در حین مذاکرات وین چیست، گفت: در ارتباط با این اقدام طبیعی است که فعالیت‌های هسته‌ای ما ماهیت صلح‌آمیز دارد و هرکدام از این اقداماتی که انجام می‌شود معمول است. یعنی مشخص است که برای چه هدفی داریم آن را انجام می‌دهیم.

به گزارش فرتاک نیوز، وی افزود: هرچه مذاکرات طولانی‌تر شود و فشار تحریم بر ما ادامه می‌یابد، برخلاف اینکه دولت آمریکا اعلام کرده که سیاست ترامپ در قبال ایران شکست خورده و آن را قبول ندارد عملاً با حفظ تحریم‌ها معنای کارش این است که همان راه را ادامه می‌دهد.

رییس دفتر رییس‌جمهوری یادآور شد: بر این اساس و اینکه ما شاهد یک خرابکاری تروریستی بودیم و بر اساس آنچه که علائم به ما نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی پشت این کار بوده است، طبیعی است که آنچه ما تصمیم گرفتیم هم درباره زنجیره IR6 و هم در مورد افزایش غنی‌سازی تا ۶۰ درصد، هردو نتیجه اقدامات طرف مقابل است.

واعظی درباره سفر لاوروف به ایران نیز اظهار کرد: سفر بسیار خوبی بود و مذاکرات خوبی انجام شد. جلسه‌ای که با آقای ظریف داشتند بیش از سه ساعت طول کشید و معنای این زمان طولانی این است که همه موضوعات دوجانبه و ابعاد مختلف آن مورد بررسی قرار گرفت و طبیعی است که یکی از این موارد مسئله برجام بود و لاوروف هم حمایت خود را از آن اعلام کرد و به اجرای تعهدات همه طرفین و برداشتن تحریم‌ها تاکید داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۶۳۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان