//
کدخبر: ۳۰۳۷۴۰ //
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی

تاکتیک «بایدن» برای انتخابات ۱۴۰۰/ دنبال حفظ غرب‌گرایان هستند

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف آمریکا از کاهش فشارهای ترامپی، حفظ جریان غرب‌گرا بر کرسی‌های قدرت ریاست جمهوری در ایران است.

تاکتیک «بایدن» برای انتخابات ۱۴۰۰/ دنبال حفظ غرب‌گرایان هستند
به گزارش فرتاک نیوز،

علیرضا نظری عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس با بیان اینکه مسئولان باید در راستای خنثی سازی تحریم‌ها تلاش کنند، گفت اوباما، ترامپ و بایدن در سیاست های کلان علیه جمهوری اسلامی یدِ واحده هستند و اختلافات آنها در شیوه ها و تاکتیک هایشان برای به زانو درآوردن جمهوری اسلامی است.

وی افزود: دموکرات ها و جمهوری خواهان همیشه بر جمهوری اسلامی فشارهای اقتصادی وارد کرده اند و فقط تاکتیک های آنها متفاوت بوده است.  

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تاکتیک «بایدن» مبنی بر صدور مجوز برای آزاد شدن برخی منابع بانکی و افزایش فروش نفت هیچ کدام هدف نهایی جمهوری اسلامی مبنی بر رفع تحریم ها را تامین نمی کند.

وی تصریح کرد: این اقدامات، تاکتیکی‌هایی است که باب مذاکرات برای جریان غرب‌گرا باز کند که در آستانه انتخابات، جریان غرب‌گرا اعلام کند که زمینه گفتگو با آمریکا وجود دارد و ما توانسته‌ایم فشارها را کاهش دهیم.

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری فصل الخطاب است، گفت: تنها در صورتی که آمریکایی‌ها همه تحریم‌ها را لغو کنند دولت می تواند درخواست کند تا قانون اقدام راهبردی لغو شود.

نظری با بیان اینکه کاهش فشارهای ترامپی در اراده مسئولان تردیدی ایجاد نخواهد کرد، تصریح کرد: آمریکا به دنبال این است که جریان همسو با تفکر غرب در کشور بر کرسی قدرت بنشیند تا مطالبات آنها را اجرایی کند. لذا به هر شکلی تلاش می کند تا این جریان  را در قدرت حفظ کند.

وی با بیان اینکه کاهش فشارهای ترامپی در راستای تاثیرگذاری در انتخابات ۱۴۰۰ است، گفت: آمریکا تلاش دارد برجام را دوباره بزک کرده و به خورد ملت بدهد تا خروجی انتخابات ۱۴۰۰ جریان مورد نظر غرب باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۳۷۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان