//
کدخبر: ۳۰۰۲۷۵ //

روحانی:این یک دروغ محض است/ همان روزی که متوجه ویروس شدیم، به مردم اعلام کردیم!

رییس جمهور گفت: ضدانقلابی که شبهه‌افکنی می‌کند این دولت به مردم گزارش نداد و نگفت که ویروس کرونا وارد کشور شده، این یک دروغ محض است؛ ما از همان روزی که متوجه شدیم این موضوع را به مردم اعلام کردیم.

روحانی:این یک دروغ محض است/ همان روزی که متوجه ویروس شدیم، به مردم اعلام کردیم!

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با یادآوری گذشت یک سال از ورود رسمی کرونا به کشور گفت: ما از اولین روزی که فهمیدیم ویروس وارد کشور شده تصمیم گرفتیم به مردم اعلام کنیم. برخی شبهه داشتند که چون نزدیک به انتخابات است بگوییم یا نه و من گفتم تردید نکنید. چه انتخابات باشد چه هر مراسم دیگری این را باید به مردم گفت؛ چرا که این ویروس شوخی ندارد.

وی افزود: ضدانقلابی که شبهه‌افکنی می‌کند این دولت به مردم گزارش نداد و نگفت که ویروس وارد کشور شده است، این یک دروغ محض است و ما از همان روزی که متوجه شدیم این موضوع را به مردم اعلام کردیم.

به گزارش فرتاک نیوز،روحانی تاکید کرد: از لحاظ ساختاری در کشور ما یک کار بسیار بزرگ صورت گرفت. یک ستاد مقابله با این ویروس شکل گرفت. ۵۸ جلسه تاکنون در این ستاد برگزار شده است و این غیر از جلسات کمیته‌های تخصصی و سایر بخش‌های مربوط به مقابله با کروناست.

رییس جمهور ادامه داد: شاید تشکیل این ستاد ناشی از تجربه دفاع مقدس بود که در همان زمان هم شورای عالی پشتیبانی جنگ به حکم امام شکل گرفت که مصوباتش همچون قانون بود و به مجلس اعلام می‌شد که البته فقط درباره جنگ بود و این شورای عالی یک ستاد پشتیبانی جنگ هم راه انداخت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۰۲۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان