//
کدخبر: ۲۹۸۱۵۲ //

دستورکار کمیسیون‌های مجلس| بررسی تفحص از صندوق بازنشستگی و پاسخگویی وزرای صمت، نیرو و دادگستری به ۲۹ سوال

بررسی اعمال ماده 234 درباره وزرات صمت و انتخاب رئیس سازمان بورس، بررسی تفحص از صندوق بازنشستگی و پاسخگویی وزرای صمت، نیرو و دادگستری به 29 سوال بخشی از دستور کارهای کمیسیون‌های مجلس در هفته جاری است.

دستورکار کمیسیون‌های مجلس| بررسی تفحص از صندوق بازنشستگی و پاسخگویی وزرای صمت، نیرو و دادگستری به 29 سوال

 دستور کار جلسات هفته کاری کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی از شنبه تا پنج‌شنبه 11 لغایت 16 بهمن اعلام شد. 

بر همین اساس، بررسی مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در کمیسیون آموزش و همچنین حضور رزم‌حسینی وزیر صمت در کمیسیون اجتماعی درباره اعمال ماده 234 قانون آیین نامه داخلی مجلس و حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور درباره درخواست تحقیق و تفحص از این صندوق بخشی از دستورکارهای کمیسیون‌های مجلس است. 

بررسی تقاضای اعمال ماده 234 آئین‌نامه داخلی مجلس درباره نحوه رعایت موازین قانونی در انتخاب رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار و نشست مشترک ویدئوکنفرانسی کمیسیون امنیت ملی مجلس با کمیسیون سیاست خارجی دومای فدراسیون روسیه بخش دیگری از دستورکارهای کمیسیون‌هاست.

به گزارش فرتاک نیوز، رأی‌گیری طرح تأمین ارز با استفاده از جهش تولید صنعت استخراج رمزارز در کمیسیون انرژی و همچنین ادامه بررسی شور دوم طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد در کمیسیون صنایع و معادن و حضور وزیر صمت در این کمیسیون به منظور پاسخ به 11 سؤال نمایندگان و همچنین تحقیق و تفحص از چگونگی احداث پتروشیمی الوند در کمیسیون صنایع و معادن بخش دیگری از دستورکارهای کمیسیون‌هاست. 

حضور وزیر نیرو در کمیسیون عمران به منظور پاسخگویی به 8 سؤال نمایندگان و همچنین حضور وزیر دادگستری در کمیسیون قضایی به منظور پاسخگویی به 10 سؤال نمایندگان بخش دیگری از دستورکارهاست. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۸۱۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان