//
کدخبر: ۲۹۷۲۲۲ //

اختصاص ۹۰ هزار میلیارد تومان برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ از مصوبه این کمیسیون برای تخصیص ۹۰ هزار میلیارد تومان اعتبار به منظور متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی خبر داد.

اختصاص 90 هزار میلیارد تومان برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست امشب کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ گفت: در جلسه امشب، اعضای کمیسیون مصوب کردند که ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار از محل فروش زمین برای ساخت کلاس درس در مدارس مناطق محروم و محدوده مسکن مهر هزینه شود.

وی افزود: علاوه بر این، اعضای کمیسیون مصوب کردند که سرانه مدارس از سال آینده مستقیم و بدون واسطه وزارت آموزش و پرورش به خود مدارس پرداخت شود.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: همچنین اعضای کمیسیون مصوب کردند که برای امدادرسانی هرچه بهتر به سانحه‌دیدگان در ساختمان‌های بلند مبلغ یک‌هزار میلیارد تومان در اختیار شهرداری‌ها برای خرید نردبان‌های بلند برای این منظور تخصیص یابد.

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: دولت در لایحه بودجه پیشنهاد کرده بود که ۹۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تخصیص یابد و سهم بازنشستگان تامین اجتماعی از این میان ۳۰ هزار میلیارد تومان بود که با مصوبه امشب کمیسیون تلفیق این ۹۰ هزار میلیارد تومان به ۱۵۰ هزار میلیارد تومان و سهم ۳۰ هزار میلیارد تومانی سازمان تامین اجتماعی به 90 هزار میلیارد تومان افزایش یافت.

به گزارش فرتاک نیوز، مصوبات کمیسیون تلفیق پس از تصویب در صحن علنی مجلس و تایید شورای نگهبان به قانون تبدیل شده و برای اجرا ابلاغ خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۷۲۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان