//
کدخبر: ۲۹۷۱۷۹ //

توضیحات دادستان کل کشور درخصوص احضار وزیر ارتباطات

دادستان کل کشور بابیان اینکه اتهام وزیر ارتباطات صرف نبستن اینستاگرام نبود و اتهامات دیگری نیز متوجه وی است، گفت: این احضار برای پاسخگویی به اتهامات بوده است.

توضیحات دادستان کل کشور درخصوص احضار وزیر ارتباطات

حجت‌الاسلام محمد جعفر منتظری ظهر پنج‌شنبه در حاشیه بازدید از مرکز دادسرا و انقلاب عمومی سمنان در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه اتهام وزیر ارتباطات صرفاً نبستن اینستاگرام نبوده است، ابراز داشت: اتهامات متعددی متوجه جهرمی بود که این صرف اتهام است و شاید قرار به منع تعقیب شود.

به گزارش فرتاک نیوز، وی ضمن بیان اینکه هر فردی در مظان اتهام باشند باید در دادسرا حاضر و پاسخ دهد، افزود: احضار برخی از مسئولان پیرو برخی از گزارش‌های قبلی نسبت به تخلفات صورت گرفته بود.

دادستان کل کشور بابیان اینکه در نامه‌ها به‌صورت کتبی بسته شدن اینستاگرام به وزیر ارتباطات اعلام‌شده است، ابراز داشت: قانون و مصوبات شورای عالی فضای مجازی و مرکز ملی هم نیز اجرای بخش‌نامه را مکلف کرده است.

منتظری بابیان اینکه آذری جهرمی طبق قانون برای پاسخگویی به دادسرای تهران دعوت شد، اضافه کرد: کمی در فضای مجازی نسبت به اتهام ایشان بی‌انصافی شده بود و آن را صرفاً مسدود کردن اینستاگرام نسبت دادند که به این موضوع رسیدگی شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۷۱۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان