//
کدخبر: ۲۹۶۰۸۳ //

فرمانده کل سپاه : تمام تمرکز دشمن بر رهبری ماست/ اسرائیل از درون پوسیده شده

فرمانده کل سپاه گفت: ما به جایی رسیده‌ایم که از برجام بی‌نیاز شده ایم؛ چه آمریکا به برجام برگردد چه بر نگردد.

فرمانده کل سپاه : تمام تمرکز دشمن بر رهبری ماست/ اسرائیل از درون پوسیده شده

سرلشکر حسین سلامی در مراسم گرامیداشت آیت الله مصباح یزدی که صبح امروز در مجموعه فرهنگی ۱۳ آبان برگزار شد، اظهار کرد: علامه مصباح با آبروی خود با خدا معامله کرد. او شخصیتش در میدان نبرد با دشمن شهید شد. او همه آبرو و حیثیت خود را در دفاع از ولایت به میدان آورد و شخصیت او شهید شد.

وی افزود: در رحلت عالمان بزرگ تولدی رخ می‌دهد زیرا آنها هیچ گاه تمام نمی‌شود و همیشه جاری هستند آنها در اندیشه کسانی که تربیت کرده‌اند جاری هستند و تکثیر شده هستند و امتداد می‌یابند، علامه مصباح در روح، وجود، قلب و میدان شاگردانش تکثیر شده بود، پس چنین شخصیتی هرگز نمی میرد.

به گزارش فرتاک نیوز،سلامی با بیان اینکه آیت الله مصباح سرزنش‌ها و تهمت را در دفاع از ولایت فقیه می‌شنید و صبر می‌کرد، گفت: علامه مصباح می دانست از چه موضوع مهمی دفاع می کند و جسارت و تهمت های دیگران او را از مسیر عدالت جدا نمی کرد. او به خوبی می دانست که بعد از سالها حکومت الهی تشکیل شده و ولی امر مسلمین جهان در مقابل مستکبران جهان که به تمامی تجهیزات و فنون نوین مجهز هستند ایستاده است، ما برای اولین بار حکومت تشکیل داده ایم و این عرصه، میدان بزرگی برای آزمایش همه آنهایی که به اسلام معتقدند ایجاد شده تا میزان بصیرت و بینش آنها در برابر امواج وسوسه دشمن سنجیده شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به شکست ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، گفت: رئیس جمهور آمریکا فردی افسرده و شکست خورده است. کسی که آمریکا را به زمین زد، امروز دیگر معمار فشار حداکثری و فشار حداکثری هر دو در هم شکست اند.

سلامی تاکید کرد: تمام تمرکز دشمن بر رهبری ماست و می بینید که چگونه بر کلمات و بیانات او حتی در خصوص واکسن تمرکز کرده اند و می خواهند مانع خط روشن و کلام نورانی او در هدایت بشر شوند.

وی گفت: اسرائیل از درون پوسیده شده و وضعیت آمریکا را هم می بینید، اما ما به جایی رسیده ایم که از برجام بی نیاز شده ایم؛ چه آمریکا به برجام برگردد و یا بر نگردد، آنها هرچه توطئه اندیشیدن به خودشان برگشت و امروز رسوای جهان هستند و این مسیر ادامه دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۶۰۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان