//
کدخبر: ۲۹۵۱۵۶ //

قالیباف: در سفرها و نظارت های میدانی هیچ برنامه تجمعی نداریم

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نظارت های میدانی در جهت رفع مشکلات مردم در استان های کشور صورت می گیرد، گفت: در سفرها و نظارت های میدانی هیچ برنامه تجمعی نداریم، البته مردم مشکلات خودشان را دارند و باید برای بیان آنها به مسئولان دسترسی داشته باشند.

قالیباف: در سفرها و نظارت های میدانی هیچ برنامه تجمعی نداریم
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از سایت خانه ملت، محمدباقر قالیباف در جریان نظارت میدانی خود از حوزه های انتخابیه نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری  ظهر امروز (چهارشنبه 17 دی) در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا با توجه به شیوع ویروس کرونا، بهتر نیست مراجعات حضوری مردمی کمتر شده و نامه ها به دفاتر ارسال شود، گفت: بنده و شما در تهران حضور داریم که این مطلب را می گوییم، در برخی از شهرستان ها حداقل امکانات و نیازها وجود ندارد و مشکلات جدی است.
رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای حل برخی از مشکلات هر چقدر هم مسئولان محلی تلاش کنند، باز هم از پس حل مشکلات بر نمی آیند، بنابراین نیازمندیم در سطح کلان کشور از سیستم تمرکزگرایی پرهیز کنیم.
رئیس قوه مقننه کشورمان تصریح کرد: در سفرها و نظارت های میدانی هیچ برنامه تجمعی نداریم، البته مردم مشکلات خودشان را دارند و باید برای بیان آنها به مسئولان دسترسی داشته باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۵۱۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان