//
کدخبر: ۲۹۳۳۲۳ //

رئیسی: تمامی مدیران تلاش کنند که بتوانند مشکلات مردم را کاهش دهند

رئیس قوه قضائیه از اختصاص ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای رفع بخشی از نیازهای دستگاه قضایی استان خراسان شمالی و سازمان‌های مربوطه از جمله پزشکی قانونی و زندان‌ها خبر داد.

رئیسی: تمامی مدیران تلاش کنند که بتوانند مشکلات مردم را کاهش دهند

سید ابراهیم رئیسی در ارتباط با مصوبات سفر یک‌روزه خود به خراسان شمالی اظهار کرد: از میزان اعتبار در نظر گرفته‌شده، بخشی مربوط به بودجه دادگستری و سازمان‌های مربوط به آن و بخشی نیز مربوط منابع استانی است.

به گزارش فرتاک نیوز،وی با اشاره به دیدار خود با نمایندگان اقشار و نخبگان که صبح پنجشنبه انجام شد، گفت: از سوی این افراد نکاتی مطرح شد و قرار بر این شد تا آن دغدغه‌ها در جای خود مورد بررسی قرار گیرد. تعدادی پروژه نیز در مرکز خراسان شمالی و تعدادی از شهرستان‌های آن وجود دارد؛ مانند پروژه‌های مسکن که مدتی است باقی مانده و اجرای آن طولانی شده است و علت تاخیر آن این بوده که برخی دستگاه‌های متولی به تعهدات خود عمل نکرده‌اند. در این جلسه قرار شد دستگاه‌های متولی در این مورد به کار خود سرعت ببخشند.

رئیس قوه قضائیه خطاب به بخش‌های دولتی، عمومی و خصوصی تاکید کرد: کسی که تعهد داده است، باید نسبت به تعهد خود پایبند باشد و آن را اجرایی کند.

وی اضافه کرد: برخی از گره‌های موجود در استان خراسان شمالی مسائلی هستند که می‌شود از طریق مدیران گره‌گشایی کرد؛ تحریم و نظیر آن، هیچ‌کدام در عدم اجرای آن‌ها تاثیرگذار نبوده و با امکانات و تدبیر داخلی می‌توان آن‌ها را حل کرد.

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه "در حال حاضر دو موضوع محوری کرونا و معیشت مردم مطرح است"، تصریح کرد: ویروس کرونا متاسفانه مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده و باید تمامی مدیران تلاش کنند که بتوانند مشکلات مردم را کاهش دهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۳۳۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان