//
کدخبر: ۲۹۱۵۲۱ //

نشست خبری رییس‌جمهوری دوشنبه برگزار می‌شود

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌ جمهوری گفت: نشست خبری رییس‌ جمهوری با حضور خبرنگاران رسانه‌های داخلی و خارجی ساعت ۱۵ روز دوشنبه ۲۴ آذرماه برگزار می‌شود.

نشست خبری رییس‌جمهوری دوشنبه برگزار می‌شود

«علیرضا معزی»  با اعلام این خبر، افزود: رییس‌ جمهوری از مدت‌ها قبل درصدد بود که با خبرنگاران و اصحاب رسانه سخن بگوید اما به دلیل ملاحظات همه‌گیری کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، این نشست تاکنون به تاخیر افتاد.

به گزارش فرتاک نیوز، معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌ جمهوری اظهار کرد: اگر چه حسن روحانی طی این مدت به اَشکال مختلف و در برنامه‌های هفتگی همچون جلسه هیات دولت و ستاد ملی مبارزه با کرونا، مرتبا با مردم سخن گفته اما گفت‌وگو با خبرنگاران رسانه‌ها و پاسخگویی به سوالات آنها بعنوان نمایندگان افکار عمومی همواره از سوی رئیس‌جمهوری بعنوان یک فرصت و ضرورت تلقی شده است.

معزی به سوابق نشست‌های متعدد رییس‌ جمهوری در سنوات گذشته اشاره و تاکید کرد: روحانی  نشست‌های متعددی با اصحاب رسانه در سطح مختلف از خبرنگار تا سردبیران و مدیران رسانه‌ها داشته و علاوه بر کنفرانس‌های معمول خبری، در موقعیت‌هایی همچون ماه مبارک رمضان نیز میزبان آنان بوده است.

وی همچنین از استعلام از ستاد ملی مبارزه با کرونا برای برگزاری نشست خبری آتی رییس‌ جمهوری خبر داد و گفت: بر اساس استعلامی که از ستاد ملی انجام شده و پاسخ این ستاد، ناگزیر خواهیم بود به دلیل رعایت پروتکل‌های مربوطه، نشست را به شکل متفاوتی از سبک و سیاق گذشته برگزار کنیم. به همین دلیل هم از لحاظ زمان برگزاری کنفرانس و هم از نظر تعداد رسانه‌هایی که می‌توانیم برای شرکت در این نشست دعوت کنیم، دچار محدودیت‌هایی هستیم.

معزی با عذرخواهی صمیمانه از رسانه‌هایی که امکان دعوت از آنها فراهم نیست، یادآور شد: به رغم میل باطنی، متاسفانه ناچاریم به حضور نمایندگان تعداد محدودی از رسانه‌ها بسنده کنیم. در نشست مشورتی شهریور ماه با حضور مدیران رسانه‌ها هم متاسفانه به دلیل مشابه، نتوانستیم از حضور نمایندگان تعداد زیادی از رسانه‌ها، از جمله پایگاه‌های خبری بهره ببریم که جا دارد مجددا از آنها عذرخواهی کنم.

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌ جمهوری خاطرنشان کرد: مجموعه دفتر رییس‌ جمهوری ضمن قدردانی از همه رسانه‌ها به جهت درک محدودیت‌ها و ملاحظات مرتبط با بیماری کرونا، تلاش خواهد کرد، به زودی فرصت دیگری برای گفت‌وگوی رییس‌ جمهوری با خبرنگاران رسانه‌هایی که امکان حضور در نشست روز دوشنبه را ندارند، فراهم کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۱۵۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان