//
کدخبر: ۲۹۱۳۲۸ //

آمریکا از حضور نیروی دریایی سپاه در اقیانوس وحشت دارد

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام نیروی دریایی سپاه به کشورهای منطقه را دوستی و محبت عنوان کرد و افزود: سینه به سینه نیروهای آمریکایی در آب های منطقه ایستاده ایم و اگر دشمنان بخواهند منطقه را عاری از امنیت کنند، هوشیار هستیم.

آمریکا از حضور نیروی دریایی سپاه در اقیانوس وحشت دارد

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان وجود دانشگاه دریایی امام خامنه ای نیروی دریایی سپاه در گیلان را نشان دهنده اهمیت این استان دانست و اظهار کرد: استفاده از نیروهای جوان در دریا از برنامه های نیروی دریایی سپاه محسوب می شود.

به گزارش فرتاک نیوز، وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نیروی دریایی یک نیروی راهبردی است، بیان کرد: ایران متصل به آب های بین المللی است و اعتقاد داریم از این فرصت باید استفاده بهینه کرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه، امنیت دریا را برای ایران بسیار مهم خواند و تصریح کرد: امروز این طور نیست که خطوط کشتیرانی برای دیگران آزاد باشد اما ما نتوانیم در آن کشتیرانی کنیم.

سردار تنگسیری با تاکید براینکه سپاه، پاسدار امنیت دریا است، خاطرنشان کرد: اگر کسی بخواهد امنیت خطوط کشتیرانی ایران را به نوعی خدشه دار کند برای ما قابل قبول نیست.

وی، حضور نیروی دریایی سپاه در اقیانوس را برای ایجاد امنیت خطوط کشتیرانی تجاری و نفتکش های ایران دانست و اظهار کرد: امروز وحدت و همگرایی خوبی بین نیروی دریایی سپاه و ارتش وجود دارد و با حضور امیر خانزادی شاهد وحدت بسیار خوبی بین نیروهای دریایی سپاه و ارتش هستیم ضمن اینکه ارتش و سپاه با هم برادرند و دشمنان نمی توانند بین ما شکاف ایجاد کنند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه می توانیم امنیت پایدار را در خلیج فارس و آب های دوردست ایجاد کنیم، تصریح کرد: دست دوستی به طرف کشورهای حاشیه خلیج فارس دراز می کنیم و هیچگاه چشم طمع به کشورهای دیگر نداریم.

سردار تنگسیری، پیام نیروی دریایی سپاه به کشورهای منطقه را دوستی و محبت عنوان کرد و افزود: سینه به سینه نیروهای آمریکایی در آب های منطقه ایستاده ایم و اگر دشمنان بخواهند منطقه را عاری از امنیت کنند، هوشیار هستیم.

وی، هدف از حضور در گیلان را دیدار با خانواده معظم شهدا عنوان کرد و گفت: با هدف دیدار خانواده شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم به گیلان آمده ایم.

آمریکا از حضور نیروی دریایی سپاه در اقیانوس وحشت دارد

آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان نیز در این دیدار گفت: یاد سردار شهید رودکی با الحاق ناو اقیانوس پیما به نیروی دریایی سپاه زنده شد.

وی به دو دوره تاریخی حضور مقتدرانه نیروی دریایی ایران در آب های آزاد اشاره کرد و افزود: ۳۰۰۰ سال قبل ایران در تمام آبراه های جهانی حضور میدانی داشت و اکنون نیز در آب های بین المللی حضور مقتدرانه دارد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه حضور مقتدرانه نیروی دریایی ایران در آب های بین المللی در سایه ولایت فقیه تحقق پیدا کرده است، تصریح کرد: رابطه ولایت فقیه با مردم بر پایه عشق و محبت استوار است.

آیت الله فلاحتی به وجود مرزهای آبی ایران در خلیج فارس و دریای عمان اشاره کرد و گفت: در ساحل مکران دریای عمان با جمعیت ۳.۵ میلیارد نفری حاشیه اقیانوس هند مواجه هستیم.

وی با اشاره به اینکه ساحل مکران رابطه اقتصادی، سیاسی و اقتصادی آرام را برای ایران ایجاد کرده است، بیان کرد: این امر کار را برای آمریکایی ها سخت کرده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان، حضور در آب های بین المللی را برگ زرینی برای سپاه دانست و خاطرنشان کرد: آمریکا از حضور نیروی دریایی سپاه در آب های بین المللی وحشت دارد.

آیت الله فلاحتی، وجود دانشگاه دریایی امام خامنه ای نیروی دریایی سپاه را افتخاری برای گیلان عنوان کرد و یادآور شد: هر قدر نیروی دریایی سپاه در گیلان سرمایه گذاری کند، ارزشمند است.

وی با تاکید بر تقویت هیئت علمی بخش های معارف دانشگاه دریایی امام خامنه ای، اظهار کرد: ایستادگی پاسداران در مقابل ناوهای آمریکایی برگرفته از ایمان است.

امام جمعه رشت، بخش عقیدتی در نیروهای مسلح را قوی تر از بخش نظامی ذکر کرد و افزود: جوان مومن انقلابی در سپاه تربیت کنید زیرا جوان می تواند عرصه گردان باشد و به صورت عملی شبهه زدایی می کند.

آیت الله فلاحتی بر قدردانی از شهدای نیروی دریایی به ویژه شهدای مدافع حرم تاکید کرد و یادآور شد: نگذارید خانواده معظم شهدا احساس تنهایی کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۱۳۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان