//
کدخبر: ۲۸۹۴۱۸ //
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت وگو با فرتاک نیوز:

ایران بزرگترین قربانی تروریست در دنیا است/ دستگاه دیپلماسی از تمام ظرفیت‌های خود برای حقانیت ایران بهره ببرد

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت وگو با فرتاک نیوز در خصوص ماهیت ترور دانشمند هسته ای صحبت کرد.

ایران بزرگترین قربانی تروریست در دنیا است/ دستگاه دیپلماسی از تمام ظرفیت‌های خود برای حقانیت ایران بهره ببرد

دکتر شهریار حیدری نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با فرتاک نیوز در رابطه با ترور ناجوانمردانه شهید محسن فخری‌زاده گفت: ترور شهید فخری‌زاده بایستی در ابعاد مختلف مورد بررسی قرار بگیرد ولی آن چه که مشخص و مبرهن می‌باشد، این اقدام ناجوانمردانه توسط رژیم صهیونیستی، به همراهی آمریکا و با همدستی منافقین کوردل صورت گرفته است.
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای‌اسلامی در ادامه گفت: به طور قطع و یقین این اقدامات اولین بار و آخرین بار آنها نخواهد بود ولی موضوعی که جای سوال می‌باشد چرا دقیقا در روز ترور و در نهایت شهادت دکتر شهریاری دیگر دانشمند هسته‌ای ایران این اتفاق می‌افتد!
دکتر حیدری در ادامه صحبت‌های خود گفت: نتانیاهو در عربستان گفته است که نقطه‌زنی می‌کنیم که یکی از هدف‌های این عبارت ترور شخصیت‌ها و دانشمندان است و این نشان می‌دهد این اقدامات سازمان یافته بین اسرائیل، آمریکا و منافقین و با همراهی برخی از کشورهای منطقه است ولی باید بدانند این اقدامات بزدلانه هیچ گونه خللی در پیشرفت ایران در موضوع انرژی هسته‌ای و قدرت دفاعی به وجود نخواهد آورد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: دشمن با این گونه رفتارها نشان می‌دهد تا چه اندازه از قدرت جمهوری اسلامی ایران و پیشرفتی که در زمینه‌های مختلف داشته است، نگران می‌باشد و اگر خوب دقت کنیم متوجه می‌شویم صدها مورد توطئه و برنامه‌ریزی می‌کنند که نیروهای امنیتی و اطلاعاتی ایران همه آنها را خنثی و نقش بر آب می‌کند و ممکن است برخی از این اقدامات که تعداد آنها بسیار کم است، این گونه عملیاتی شود که در تمامی دنیا سازمان‌های اطلاعاتی شاهد این اتفاقات هستند.

حیدری افزود: البته فقدان از دست دادن دانشمند بزرگی هم چون فخری زاده بسیار سنگین است  چرا که ایشان در طی چهار دهه گذشته خدمات بسیاری به ایران در ابعاد مختلف داشته‌اند ولی دشمن بداند که این دانشمند ارزشمند صدها نفر را مورد تعلیم و آموزش قرار داده و دانشمندان بسیاری را پرورش داده است و راه این عزیزان بسیار پر رنگ‌تر و مصمم‌تر از گذشته دنبال خواهد شد. 

 وی در ادامه خطاب به دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی گفت: آن چه که مهم‌تر از دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی است که باید سریع‌تر عوامل را دقیق مشخص نمایند، وظیفه دستگاه دیپلماسی است که از ظرفیت‌های خود در جوامع بین‌المللی ماهیت کشورهای حامی تروریست را در انزوا قراردهند.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: در طی سال‌های گذشته کاملا مشخص است که ایران قربانی بزرگ تروریست‌ها در دنیا می‌باشد و کشورهایی که خود را مدافع حقوق بشر و امنیت در دنیا معرفی می کنند، بزرگترین اقدامات تروریستی را انجام داده‌اند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای‌اسلام در پایان سخنان خود گفت: تروریست‌های بزدل مطمئن باشند که ایران در دفاع از حقانیت خود کوتاه نخواهد آمد و از دستگاه دیپلماسی می خواهم با جدیت موضوع را پیگیری نماید .

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۹۴۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان