//
کدخبر: ۲۸۸۵۹۵ //

بررسی مصوبه جدید نحوه جذب معلم در کمیسیون آموزش مجلس

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از بررسی مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره سیاست‌های جذب معلم در جلسات این هفته این کمیسیون خبر داد.

بررسی مصوبه جدید نحوه جذب معلم در کمیسیون آموزش مجلس

حجت الاسلام احمد حسین فلاحی  سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، از ارائه گزارش آقای علیرضا منادی سفیدان  رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره سیاست‌های جذب منابع انسانی در وزارت آموزش و پرورش مصوب 27/8/1399 شورای عالی انقلاب فرهنگی به اعضای کمیسیون آموزش در جلسه روز دوشنبه ، خبر داد.

به گزارش فرتاک نیوز، وی با بیان اینکه د جلسه روز دوشنبه دو تن از اعضای کمیسیون آموزش جهت عضویت در کمیسیون مشترک لایحه شفافیت اتخاب می شوند، گفت: در این روز همچنین قرار است گزارش عملکرد کمیسیون آموزش و تحقیقات از ابتدای فعلایت کمیسیون آموزش در این دوره بررسی و ارزیابی شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به دستورکار روز سه شنبه کمیسیون متبوعش، اظهار داشت: طبق برنامه ریزی های انجام شده مقرر شده در این روز رئیس دانشگاه فرهنگیان جهت ارائه گزارش به اعضا در کمیسیون حضور خواهد یافت.
حجت الاسلام فلاحی بیان داشت:طبق برنامه ابلاغی مجلس در هفته جاری که قرنطینه کرونایی اعلام شده است، جلسات کمیسیون ها صرفا در روزهای دوشنبه و سه شنبه با حضور دو سوم اعضا و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۸۵۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان