//
کدخبر: ۲۸۸۵۵۷ //

قرائت تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در مجلس

یک عضو هیات رییسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

قرائت تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در مجلس

این تذکرات کتبی که در جلسه علنی امروز مجلس توسط روح الله متفکر آزاد قرائت شد به شرح زیر است:

به گزارش فرتاک نیوز، حاجی دلیگانی به همراه ۲۲ نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش: لزوم اجرای احکام قانون انتشار و دسترسی به اطلاعات آزاد در مهلت پاسخگویی ۱۰ روزه و لزوم ارجاع متخلفان به مراجع رسیدگی به تخلفات اداری.

ورناصری و ۲۴ نفر از نمایندگان به وزیر صنعت: تسریع در رفع مشکلات سامانه جامع تجارت.

سیدسلمان ذاکر به رییس جمهور، وزیر راه، وزیر نیرو و وزیر کشور: اجرای قانون تسری فوق العاده خاص سازمان پزشکی قانونی به سازمان زندان های کل کشور و لزوم تسریع در راه اندازی و انتقال اداره کل راه آهن استان آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی به ارومیه و لزوم قرار دادن کنتور نویسان در شمول مشاغل سخت و زیان آور و لزوم توجه به امکانات حفاظتی و امنیتی مرزهای استان آذربایجان غربی و لزوم احداث ۱۵ پاسگاه مرزی.

غلامعلی کوهساری به همراه رمضانعلی سنگدوینی، غلامرضا منتظری، رضا آریان پور و عبدالجلال ایری به وزیر کار: لزوم استقرار مدیریت معادن ذغال سنگ در استان گلستان.

کمال حسین پور به وزیر میراث فرهنگی و وزیر کشاورزی: ضرورت تسریع در احداث موزه صلح سردشت به عنوان اولین شهر قربانی سلاح های شیمیایی در جهان، تسریع در ساماندهی بازار نهاده های کشاورزی و دامی برای جلوگیری افزایش قیمت محصولات کشاورزی و دامی.

احمدحسین فلاحی به وزیر علوم: حضور اعضای هیات علمی در دانشگاه.

احسان ارکانی به وزیر کشاورزی: علت عدم شفافیت وزارت جهاد کشاورزی در اعلام ضوابط و مقررات میزان ساخت و ساز مجاز در اراضی کشاورزی و عدم توجه به حق قانونی مردم برای اطلاع از ضوابط.

جلال رشیدی کوچی به وزیر کشاورزی: تسریع در تامین و توزیع عادلانه نهاده های دامی جهت جلوگیری از آسیب جدی به دامداران و مرغداران.

 حسین حق وردی و ۶۰ نفر از سایر نمایندگان به وزیر امور خارجه: لزوم احضار سفیر فرانسه و اعتراض شدید به جسارت رئیس جمهور این کشور به ساحت مقدس حضرت نبی اکرم (ص).

پرویز محمدنژاد به وزیر صنعت: لزوم راه اندازی مجدد بسیاری از کارگاه ها و بنگاه ها و کارخانجات تولیدی رها شده در کشور به خصوص در شهرستان لنگرود.

پژمانفر و ۳۰ نفر از سایر نمایندگان به وزیر صنعت: چرا با وجود ورشکستگی برخی شرکت های تولیدی و نداشتن فعالیت های تولیدی پروانه بهره برداری آنها توسط وزارت صمت ابطال و مجوز برای متقاضیان جدید صادر نمی شود؟

عادل نجف زاده به وزیر صنعت و وزیر کشاورزی و وزیر کار: علت بی توجهی به نحوه تقسیم سهمیه آب به نانواهای شهرستان خوی و چایپاره و تشکیل صف های طولانی مردم، چرا شهرستان چایپاره در لیست اخیر وزارت جهاد کشاورزی در مورد اتمام طرح آبیاری قطره ای نیست، علت تعلل در تخصیص ۲ هزار سهمیه قالیبافان جدید خوی و چایپاره چیست؟

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۸۵۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان