//
کدخبر: ۲۸۶۷۲۱ //

وزیر علوم هر چه سریع‌تر تکلیف داوطلبان کنکور نظام قدیم را مشخص کند

مأمور ویژه رسیدگی به پرونده کنکور نظام قدیم گفت:‌ باید هر چه سریع‌تر تکلیف داوطلبان با موافقت وزیر علوم برای تمدید کنکور نظام قدیم مشخص شود.

وزیر علوم هر چه سریع‌تر تکلیف داوطلبان کنکور نظام قدیم را مشخص کند

احمد نادری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده تمدید کنکور نظام قدیم اظهار داشت:‌ پیرو مذاکراتی که با همکاران محترم در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و ریاست محترم داشتیم، این مسئله همچنان در حال پیگیری است و ما منتظر نظر وزیر علوم هستیم.

وی افزود: ما از وزیر علوم طی نامه‌ای خواستیم که کنکور نظام قدیم تمدید شود و اکنون می‌خواهیم این تمدید صورت گیرد. 

مأمور ویژه رسیدگی به پرونده کنکور نظام قدیم با اشاره به تعداد قابل توجه تمدید کنکور نظام قدیم افزود:‌ با توجه به اینکه تعداد بسیار زیادی از داوطلبان خواستار تمدید کنکور نظام قدیم هستند و از آنجایی که تمدید این کنکور هزینه آنچنانی دربرنخواهد داشت و امر شدنی هست ما از وزیر علوم درخواست همکاری و تمدید کنکور نظام قدیم را داریم.

به گزارش فرتاک نیوز، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به وزیر علوم خاطرنشان کرد: ما از وزیر علوم می‌خواهیم با توجه به شرایطی که در کشور حاکم است هوای متقاضیان کنکور قدیم را داشته باشد و می‌خواهیم هر چه سریع‌تر تکلیف داوطلبان با موافقت وزیر علوم برای تمدید کنکور نظام قدیم مشخص شود.

نادری در خاتمه سخنانش تصریح کرد: موضوع تمدید کنکور نظام قدیم خواسته افراد زیادی از کمسیون آموزش و تعداد بسیاری از نمایندگان مجلس است که از وزارت علوم می‌خواهیم هر چه سریع‌تر درباره این موضوع تعیین تکلیف کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۶۷۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان