//
کدخبر: ۲۷۸۸۹۲ //

رئیس مجلس: به زودی شاهد تحول در حوزه بورس خواهیم بود

رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی وضعیت بازار بورس در جلسه غیرعلنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت که به زودی شاهد تحول در حوزه بورس خواهیم بود.

رئیس مجلس: به زودی شاهد تحول در حوزه بورس خواهیم بود

محمد باقر قالیباف در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه غیرعلنی مجلس با وزیر اقتصاد و رییس کل بانک مرکزی درباره‌ی وضعیت بازار بورس به ارائه خلاصه گزارش این جلسه پرداخت و با تاکید بر حمایت مجلس شورای اسلامی از بازارهای سرمایه و بورس گفت: جلسه غیرعلنی امروز مجلس بیش از دو ساعت و نیم به طول انجامید و عمدتا متمرکز بر مسائل حوزه بازار سرمایه و بورس بود. مجلس مسائل اقتصادی را با اولویت در دستور کار قرار داده و به خصوص در روزهای اخیر به طور ویژه در حوزه کمیسیون‌های تخصصی و اقتصادی پیگیر حل مشکلات اقتصادی بوده است.

به گزارش فرتاک نیوز،وی با اشاره به اظهارات روسای کمیسیون‌ها، نمایندگان، وزیر اقتصاد و رییس کل بانک مرکزی در جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: اولین نکته‌ای که مردم باید از آن مطلع باشند این است که مجلس مصمم است حمایت و تقویت لازم و تثبیت را در بازارهای بورس و سرمایه انجام دهد و تلاش کند هدایت نقدینگی در بازار بورس به سمت مسائل تولیدی برود و پروژه‌های صنعتی در بخش تجاری، کارخانجات و تولید در کشور رونق بگیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۸۸۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان