//
کدخبر: ۲۷۵۳۸۶ //

معاون حقوقی وزیر اقتصاد معرفی شد

بر اساس حکم وزیر اقتصاد، هادی قوامی به عنوان معاون حقوقی وزارت اقتصاد منصوب شد.

معاون حقوقی وزیر اقتصاد معرفی شد

 فرهاد دژپسند طی حکمی، هادی قوامی را به سمت معاون امور حقوقی و مجلس وزارت امور اقتصادی و دارایی منصوب کرد.
‌‎به گزارش فرتاک نیوز؛ هادی قوامی دارای مدرک‌تحصیلی دکترای اقتصاد است و در دوره های هشتم، نهم و دهم مجلس شورای اسلامی نمایندهٔ حوزهٔ انتخابیهٔ اسفراین و بام و صفی آباد بوده است.
همچنین‌‎ عضویت هیأت علمی در دانشگاه فردوسی مشهد، نایب رئیسی کمیسون های  برنامه و بودجه و محاسبات و حمایت از تولید ملی، عضویت کمسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی و نماینده ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای پول و اعتبار و شورایعالی اصل 44 دیده می شود.
بر اساس این گزارش رحمت ا... صادقیان عضو جدید شورای عالی بورس اوراق بهادار نیز دارای مدرک تحصیلی دکترای مدیریت است و در حال حاضر عهده دار ریاست شورای عالی انجمن حسابداران خبره ایران و مدیریت عامل شرکت ملی انفورماتیک می باشد.
‌‎در سوابق کاری وی مسئولیت هایی چون معاونت امور هماهنگی، مجامع و مالکیت سهام بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، و ریاست ستاد این بنیاد و ریاست شورای عالی جامعه حسابداران رسمی ایران  به چشم می خورد.
 گفتنی است روز قبل مراسم تکریم اسماعیل جلیلی و معارفه هادی قوامی معاون جدید امور حقوقی و مجلس وزارت اقتصاد با حضور وزیر اقتصاد در محل این وزارتخانه برگزار شد.
وزیر اقتصاد در این جلسه ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند جلیلی در دوران تصدی این معاونت از قوامی خواست تا به روال دوران خدمتش در مسئولیت های قبلی، تلاش مضاعفی را در این جایگاه مهم برای تحقق اهداف مورد انتظار مبذول دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۵۳۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان