//
کدخبر: ۲۷۳۲۷۰ //

دستور گانتس برای حمله به زیرساخت‌های اصلی لبنان

به گزارش شبکه خبری روسیا الیوم، یک منبع آگاه نظامی اسرائیلی اظهار کرد: بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به ارتش این رژیم دستور داد، در صورت هر گونه حمله حزب‌الله به سربازان و یا شهروندان اسرائیلی در پاسخ به شهادت یکی از افسرانش در حمله هوایی اسرائیل در نزدیکی دمشق، زیرساخت‌های اصلی لبنان را هدف قرار داده و تخریب کنند.

دستور گانتس برای حمله به زیرساخت‌های اصلی لبنان
به گزارش فرتاک نیوز،

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به ارتش این رژیم دستور داد، در صورت هر گونه حمله حزب‌الله به سربازان و یا شهروندان اسرائیلی در پاسخ به شهادت یکی از افسرانش در حمله هوایی اسرائیل در نزدیکی دمشق، زیرساخت‌های اصلی لبنان را هدف قرار داده و تخریب کنند.

این منبع گفت: گانتس این دستورات را در جلسه‌ای که روز پنج‌شنبه با حضور آویو کوخافی، رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل و جمعی از فرماندهان ارشد این ارتش برگزار شد، صادر کرد.

منبع یاد شده در ادامه مدعی شد: در صورتی که حزب‌الله هر گونه حمله‌ای را انجام دهد، شاهد پاسخ بی‌سابقه اسرائیل به لبنان، زیرساخت‌ها و تاسیسات اصلی آن خواهیم بود.

ارتش رژیم صهیونیستی بر اساس این دستورات اقدامات لازم جهت آمادگی برای انجام چنین مسؤولیتی در مرزهای جنوبی لبنان را آغاز کرد.

برخی از تحلیلگران بر این باورند هدف از این تهدیدهای علنی اسرائیل تحریک دولت و افکار عمومی لبنان علیه حزب‌الله و تحت فشار گذاشتن این حزب برای انصراف از پاسخ به اسرائیل است و این امر می‌تواند معادله درگیری میان حزب‌الله و ارتش اسرائیل را تا حدی به نفع اسرائیل کند و این رژیم بتواند بدون ترس از پاسخ حزب‌الله، دست به ترور و حمله هوایی بزند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۳۲۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان