//
کدخبر: ۲۷۱۰۱۳ //

جدیدترین تصویر منتشر شده از دیدار رهبر انقلاب با خانواده‌های شهدا

صفحه اینستاگرامی منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای، تصویری دیده نشده از دیدار ایشان با خانواده معظم شهدا را منتشر کرد.

به گزارش فرتاک نیوز،

صفحه اینستاگرامی منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب اسلامی، در جدیدترین پست منتشر کرده، تصویری از دیدار حضرت آیت الله خامنه‌ای با خانواده‌های معظم شهدا را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشت و بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را به شرح زیر منتشر کرد:

 

"فرزندان شهدا بدانند که پدران آن‌ها موجب شدند که اسلام، در چشم شیطان‌ها و طاغوت‌های عالم، ابهت پیدا کند. روزی بود که به اسلام و جامعه‌ی مسلمین، اصلاً اعتنایی نمیکردند و کمترین محلی نمیگذاشتند و آنان را صاحب فکر نمیدانستند؛ اما امروز دریافته‌اند که اسلام، کاخ‌های اقتدار شیطانی آنان را در سراسر دنیا لرزانده است. امام بزرگواری که نام و یاد او، دل قدرت‌های طاغوتی را آب میکرد و کاخ‌های آنان را تکان میداد، عظمت خود را از اسلام گرفت. عظمت او، به‌خاطر این بود که خود را خادم اسلام و مسلمین میدانست و مجاهدت او و ملتش، به اسلام عظمت بخشید.

امروز، به فضل همین شهادت‌ها و به برکت خون شهدا، ملت ما، ملت سربلند و آبرومندی است و ملت‌ها آبرو و عزت را این‌گونه باید پیدا کنند. ۱۳۶۸/۰۵/۲۵"

جدیدترین تصویر منتشر شده از دیدار رهبر انقلاب با خانواده‌های شهدا اسلام

جدیدترین تصویر منتشر شده از دیدار رهبر انقلاب با خانواده‌های شهدا اسلام

"این تصویر آرشیوی است و مربوط به دیدار رهبر انقلاب با خانواده‌های شهدا در سال‌های گذشته است."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۱۰۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان