//
کدخبر: ۲۶۵۵۸۹ //

در دولت روحانی وزارت آموزش و پرورش در اولویت نبود!

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: متاسفانه وزارت آموزش و پرورش در اولویت دولت نیست و این وزارتخانه گرفتار جریان های سیاسی معلوم الحال شده است.

در دولت روحانی وزارت آموزش و پرورش در اولویت نبود!
به گزارش فرتاک نیوز،

ابراهیم عزیزی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی مسائل آموزشی کشور اظهار داشت: در دولت روحانی اساسا وزارت آموزش و پرورش در اولویت نبود واین وزارتخانه یک وزارتخانه حاشیه ای و فاقد اولویت است.

وی افزود: وزارت آموزش و پرورش در این دولت گرفتار جریان های سیاسی معلوم الحال شده است در حالی که آموزش و پرورش باید محل تعلیم و تربیت باشد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از عزل و نصب هایی که در وزارت آموزش و پرورش بدون حساب و کتاب انجام می شود، گفت: آقای حاجی میرزایی چه حجتی داشتید که فرزند شهیدی را که مدیرکل آموزش و پرورش فارس بود برکنار کردید؟

عزیزی با بیان اینکه سازمان دانش آموزی حیاط خلوت برخی افراد شده است، گفت: آقای حاجی میرزایی اگر فرصت کردید و جریان های سیاسی به شما اجازه دادند مسائل آموزشی کشور را هم مورد بررسی قرار دهید.

وی افزود: لطفا دانشگاه فرهنگیان را قربانی جریان های سیاسی نکنید چرا که خبرهای بدی درباره دانشگاه فرهنگیان به گوش می رسد.

عزیزی با تاکید بر ضرورت اجرای طرح رتبه بندی فرهنگیان گفت: نیروهای آموزش و پرورش احساس تبعیض می کنند و همچنین سند تحول بنیادین در این وزارتخانه مورد توجه قرار نمی گیرد و باید در اولویت وزارت آموزش و پرورش باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۵۵۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان