//
کدخبر: ۲۶۴۶۶۹ //
قالیباف:

راه مقاومت با قدرت ادامه دارد

رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی به مناسبت درگذشت دبیرکل سابق جهاد اسلامی فلسطین،آورده است : راه مقاومت با قدرت ادامه دارد.

راه مقاومت با قدرت ادامه دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پی درگذشت «رمضان عبدالله شلح» دبیر کل سابق جنبش جهاد اسلامی فلسطین، پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إنّا لله و إنّا إلیه راجعون

«إِنَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ عَلَیهِمُ المَلائِکَةُ أَلّا تَخافوا وَلا تَحزَنوا وَأَبشِروا بِالجَنَّةِ الَّتی کُنتُم توعَدونَ»

درگذشت مجاهد مخلص و یکی ازدرخشان‌ترین ستاره‌های مقاومت اسلامی و انسانی در راه آرمان فلسطین و آزادسازی قدس شریف، جناب آقای دکتر رمضان عبدالله شلح دبیر کل پیشین جنبش جهاد اسلامی فلسطین بی‌شک در دل تمامی دلبستگان به آرمان مقاومت و انبوهی از آزادیخواهان و انسان‌دوستان جهان، موجی از اندوه ایجاد کرده است. 

ایشان در طول عمر پر برکت خود، لحظه‌ای از مبارزه با غده سرطانی رژیم جنایتکار و غاصب صهیونیستی دست برنداشت و بی آنکه  اندکی خوف و حزن در دل داشته باشد، بی‌وقفه در راه مبارزه موثر با بزرگترین دشمن بشریت از طریق متحد کردن تمامی دلبستگان به آرمان فلسطین کوشید. دکتر رمضان عبدالله همواره یکی از حامیان صدوق جمهوری اسلامی ایران در برابر نقشه‌های شوم مستکبرین عالم بود و بر پیشرفت تمامی حامیان واقعی مردم و آرمان فلسطین همدلانه تاکید داشت و همواره بر مقابله حداکثری با لکه ننگ رژیم صهیونیستی تاکید می‌کرد.

آنچه مسلم است این است که راه پربرکت و روش عملیاتی مرحوم دکتر رمضان عبدالله و مجاهد مؤمن، مخلص، مظلوم و پرافتخار فلسطینی شهید والامقام دکتر فتحی شقاقی (رضوان الله تعالی علیه) از این پس نیز با قدرت ادامه خواهد داشت و تمامی مجاهدانی که در جهاد اسلامی تربیت شده‌اند، آرمان فلسطین را با صلابت و چونان اسلاف صالح و مجاهد خود ادامه خواهند داد.

اینجانب درگذشت آن مجاهد فی سبیل الله را به عموم مردم شریف و مقاوم فلسطین، گروه‌های مقاومت اسلامی، مجاهدان جنبش جهاد اسلامی فلسطین به خصوص به جناب آقای زیاد النخالة دبیر کل  جهاد اسلامی و خانوادۀ معزز و مکرم آن مجاهد فقید  تسلیت می‌گویم و سربلندی و پیروزی مجاهدان فلسطینی و همرزمان آن مرحوم را صمیمانه از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

و السلام علی عبادی الله الصالحون

محمدباقر قالیباف

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۴۶۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان